Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو گفت سبک تیمش در بازی با رم و اینتر نسبت به بقیه بازی های فصل متفاوت بود و قرار نیست تیمش همیشه با این روش بازی کند

در بیست و دومین هفته سری آ، تیم های ناپولی و یوونتوس در دیداری حساس، شنبه شب ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم دیگو مارادونا به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی سیاه و سفیدهای تورین در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

از بازی با ناپولی فقط برد می خواهیم

بازی ناپولی و یوونتوس برای هر دو تیم بسیار بازی مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی-یوونتوس همیشه یک بازی بزرگ است و امتیازات مهمی پیش روی دو تیم قرار دارد. تنها هدف ما در بازی فردا، پیروزی است. از زمان سوپرکاپ ایتالیا، روند رشد تیم صعودی بوده است. از آن جا سطح تیم ارتقا یافت، اشتباهات مان را دریافتیم و ماجراجویی ما تازه آغاز شد. به زمان نیاز داشتیم و این نتایج مثبت به ما کمک کرده تا بهتر کار کنیم. در بازی با رم و اینتر، سبکی متفاوت نسبت به سبک خودمان پیاده کردیم اما این مسئله به این معنا نیست که همیشه این گونه بازی خواهیم کرد. انتخاب های من به ویژگی های حریف بستگی دارد اما نگرش و رویکرد تیم، یکی است؛ پرس شدید و تسلط بر بازی. اسکودتو؟ قطعا باید بیش از 80 امتیاز کسب کنیم. این تعداد امتیاز در مقایسه با سال های گذشته کم تر است چون سطح لیگ ارتقا یافته و تیم های بیشتری برای قهرمانی رقابت می کنند.

امیدواریم مشکل آرتور خیلی سریع حل شود 

 آرتور ملو دچار بیماری کلسیفیکاسیون شده و درد زیادی تحمل می کند. وضعیت آرتور روز به روز بررسی می شود و امیدواریم خیلی سریع بتواند با عبور از این بیماری، به تمرینات برگردد. پائولو دیبالا برنامه ریکاوری اش طبق برنامه پیش می رود و باید ببینیم او طی روزهای آتی چه حسی دارد. بونوچی کمی خسته است اما امروز همراه تیم تمرین خواهد کرد. سپس وضعیت برای سفر او به ناپل را می سنجیم، آرون رمزی هم چنین وضعیتی دارد. مک کنی خوب کار می کند. در بازی های گذشته او صد درصد آماده نبود و البته وضعیتش را هم بررسی خواهیم کرد زیرا او اخیر در پاشنه پا دچار مشکل شد. هر بازیکنی که آماده تر باشد، در بازی فردا حضور خواهد داشت. آلوارو موراتا وضعیت بهتری دارد و در دو روز اخیر تمرین کرده است. با توجه به بازی ما در لیگ قهرمانان اروپا، موراتا ممکن است از نیمکت وارد زمین شود. در بازی های اخیر، ما از کولوسفسکی خواستیم تمرکز بیشتری روی کارهای دفاعی داشته باشد و کارش را خوب انجام داد. از کولوسفسکی راضی هستیم. 

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم سرنوشت عجیب دو بازیکن جوان استقلال؛ از ترکیب اصلی تا لیست سیاه محمود فکری کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد بایرن مونیخ فاتح شش گانه شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان