Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار توان تحمل عزت ملت ایران را ندارند، گفت: دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایران پیش از انقلاب در اوج ذلت در برابر استکبار جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عزت به ایران اسلامی برگشت و با هدایت‌ها و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز قدرت بیشتری به دست می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار جهانی هیچ زمانی دست از دشمنی علیه ملت ایران بر نمی‌دارند عنوان کرد: آمریکای جنایتکار هیچ زمانی نمی‌توانند عزت ملت ایران را ببینند و توطئه‌های مختلفی علیه این نظام و انقلاب به کار بستند تا بتوانند جلوی عزت ایران را بگیرند اما هیچ زمانی موفق نشدند.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن بدترین حرکت‌ها را علیه ملت ایران انجام دادند و همیشه شکست خوردند تصریح کرد: ملت ایران سختی‌ها را تحمل کردند و صبورانه ایستادند و در رشته‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی موفقیت‌های بسیاری به دست آوردیم.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس: انقلاب اسلامی ضداستکبار است/ ایران تحت هیچ شرایطی از ‌آرمان‌هایش دست بر نمی‌داردجانشین فرمانده ناجا: شهید سلیمانی علمدار اخراج استکبار از منطقه تحت امر ولایت فقیه استجانشین فرمانده‌کل سپاه: توانمندی‌های سپاه هرروز زیادتر و شگرف‌تر می‌شود/ ‌به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده‌ایم

امام جمعه یزد توجه به خدا و انس و الفت با ائمه اطهار و اخلاص امام، رهبری و شهدا را دلیل این موضوع دانست و تصریح کرد: اگر این دعاها نبود و اتکای ملت ایران به خدای متعال نبود هیچ زمانی چنین موفقیت‌هایی را به دست نمی‌آوردیم.

وی بیان کرد: اخلاص امثال حاج قاسم‌سلیمانی‌ها، همت‌ها و کاظمی‌ها همه اثر دارند و اثر آن هم خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است؛ توطئه‌هایی که میلیاردها دلار برای آن از سوی استکبار هزینه شد.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیچ زمانی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله در اینستاگرام  

کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را دارد؟


پیشنهاد امام جمعه اهواز به والدین در خصوص حجاب
سارقان کابل‌های مترو بازداشت شدند
کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان


نوجوان ۱۶ ساله در کوه‌های قمصر مفقود شد
انتخابات الکترونیک در تهران شبیه‌سازی می‌شود
بارش‌ها یک سد دیگر در ایران را سرریز کرد
این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
نوشته‌ای که روی دیوار یک کتاب‌فروشی جلب توجه کرد


واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
پیام برادر مهران غفوریان درباره یک شایعه عجیب


عکس شاد و خندان المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام


عکس یک دبیرستان دخترانه در تهران ۹۰ سال پیش


عکسی جالب از کادوی روز معلم دانش‌آموزان عشایر


پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد

عکس‌های جدید سحر قریشی در دبی

 

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند