Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: تحریم ما از سوی آمریکا، روابط اقتصادی آن کشور با شرق را نیز بر هم زده است و به مراتب بیشتر از مشکلاتی که در زندگی معیشتی ما بوجود آورده، ضرر کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا با تحریم‌ها، خودکشی اقتصادی کرد و دست به انتحار اقتصادی زد و خود را در پرتگاه یک خطر فروپاشی داخلی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بازگشت آمریکا به برجام گفت: سخنان معظم له با تکیه بر بصیرت و شناخت است. رسانه‌های مزدور خارجی طوری این سخنان را منعکس می‌کنند که گویا لج بازی با آمریکا است.

وی افزود: روزی که برجام تصویب شد تحریم‌های آمریکا ۸۰۰ مورد بود و از آن زمان تاکنون ۷۵۰ تحریم دیگر را افزوده‌اند. آنها می‌خواهند ما را در دام بیندازند و در بازگشت به برجام توطئه دارند لذا باید هوشیار و بیدار باشیم و گول آنها را نخوریم.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: بعد از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی آن از سوی جمهوری اسلامی ایران، اگر کسی دم از مذاکره بزند خائن به انقلاب است.

وی گفت: مقام معظم رهبری با بینش عمیق بصیرتی خدادادی خود عمق فاجعه را دیده و فرمودند آمریکا ابتدا باید تحریم ها را بردارد و ما باید آنها را راستی آزمایی کنیم.

امام جمعه مشهد افزود: نظام ما رهبر دارد و تکلیف را مشخص می‌کند. دشمن در تمام توطئه‌های اقتصادی خود شکست خورده است اما هنوز به تزویر و شیطنت خود امیدوار است اما با بصیرت آسمانی و الهی رهبر معظم انقلاب که الهام گرفته از عنایات خاصه امام زمان (عج) است دشمن را در همه توطئه‌ها شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: تحریم‌ها هرچند مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است اما آنطور که آنها می خواستند فلج نشدیم، زندگی می‌کنیم عشق مردم به انقلاب از روزی که می‌خواستند ما را فلج کنند بیشتر شده است و بیشتر مشکلات به خاطر سوء مدیریت و ندانم کاری و زاویه با فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی است که ما را مسئله دار کرده است اگر فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شد ما دچار مشکل نبودیم.

آیت الله علم الهدی با قدردانی از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب یک دنیا احساس و عشق مردم به منصه ظهور رسید. امام زمان (عج) از هیجان و احساسات مردم خشنود است.

وی افزود: مراسم ۲۲ بهمن تکرار یک خاطره نیست. انقلاب در هر سال در موقعیت خاصی قرار دارد. امروز رشد و پیشرفت و تعالی جهانی انقلاب در مرز بالاتری است. در ۲۲ بهمن امسال انقلاب در اوج اقتدار خود است و کسی که عربده می‌کشید انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید، خودش از قدرت اخراج شده و منتظر استیضاح ذلت بار است تا برای همیشه از عرصه سیاسی دنیا کنار برود.

کد خبر 584536 برچسب‌ها نماز جمعه سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه سید احمد علم الهدی علم الهدی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم