Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل پور با تاکید بر ضرورت مطالبه گری از سوی جوانان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری یکی از آفت های نظام بحث محافظه کاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «رجب اسماعیل پور» در خطبه‌های نماز امروز(جمعه، ۲۴ بهمن) با تبریک نزدیک شدن ماه رجب ولادت امام باقر علیه السلام را تبریک و شهادت امام هادی علیه السلام را در سوم ماه رجب تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 امام جمعه موقت سنگر با اشاره به اینکه در اولین شب جمعه ماه رجب «لیله الرغائب» باید مقدرات یکسال خود را از خدا طلب کنیم، افزود: زمانی به گذشته نگاه کنیم و ببینیم که چندین سالمان شبیه هم تکرار شده است، با توجه به اینکه ما نمی دانیم ساعت بعد چه اتفاقاتی برای ما رخ می دهد بهتر است در همان لحظه‌ای که قرار داریم برای رسیدن به قرب الهی از آن استفاده کنیم.

وی یکی از صفات روز قیامت را «یوم الحسرت» دانست و گفت: اگر تقوا پیشه نکنیم و مراقبه نداشته باشیم در همین دنیا اتفاق های بدی برای ما می‌افتد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در ادامه به سفر «قالیباف» به روسیه و «رئیسی» به کشور عراق اشاره کرد و اظهار داشت: حتماً در روابط بین المللی و خارجی دنبال اهداف و برنامه‌هایی در سطح کلان هستند، به هر حال مسئولیت دارند و بعضاً به دستور مستقیم مقام معظم رهبری و جهت کارهای تخصصی که باید اتفاق بیفتد این سفرها انجام شده است ولی ممکن است عده ای این رفت و آمدها را به انتخابات ۱۴۰۰ وصل کنند.

وی در ادامه در خصوص فضا سازی خوبی که با همه مشکلات اقتصادی برای ۲۲بهمن انجام شد اشاره کرد و افزود: همین کارهای کوچک نیز باید در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی باشد و این مطالبه ما از همه مسئولین است که به طور جد به دنبال این هدف باشند و اگر نمی‌تواند همه آلام و دردهای مردم را التیام بدهند بخشی از آنها را به اندازه توان خود رفع کنند.

حجت الاسلام اسماعیل پور اذعان کرد: تلاش ها باید محسوس باشد چرا که مردم وقتی این تلاش ها را ببینند و حس کنند با همه گرفتاری ها باز به میدان می‌آیند و خیلی چیزها را به پای نظام و انقلاب نمی نویسند.

وی اضافه کرد: مسیولین ما با همه گرفتاری ها باید صاحب تفکری باشند که بدانند با هر قدم و هر حرفی که می‌زنند تحت لوای حکومت و تمدن اسلامی هستند.

حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید دارند که «انقلاب اسلامی بستر مناسبی برای زمینه سازی ظهور جهانی حضرت ولی عصر عجل الله است»، ادامه داد: ما اگر زنده نباشیم و در آنزمان رجعت نکنیم ولی باید سهمی در این ظهور داشته باشیم.

وی اظهار کرد: یکی از شاخصه هایی که حضرت آقا برای جوان مومن انقلابی فرمودند «مطالبه گر» است.

حجت الاسلام اسماعیل پور در ادامه خطاب به جوانان خواست تا سریال دادستان را که بتازگی در حال پخش از تلویزیون است حتی شده به جهت نقد و بررسی پیگیری کنند.

وی گفت: آنچیزی که در این سریال بلد شده بحث مطالبه گری است و شاید طریقه درست مطالعه کردن را به ما یاد بدهد.
 
حجت الاسلام اسماعیل پور در ادامه به ویرانه شدن چندین شرکت و کارخانه در استان گیلان اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند با ادب و محترمانه باید مطالبه گر باشید و ما هم به ادب و محترمانه از آقای نوبخت می پرسیم که در ۷ سال گذشته، در این دوره ای که در پست مهم کشوری خدمت کردند چرا به این مشکلات رسیدگی نکرده اند.

وی اضافه کرد: چرا کارخانه پوشش، ایران پوپلین، فرش گیلان و گیلان الکتریک به این وضع افتادند و چند نفر و به چه قیمتی بیکار شدند.

حجت الاسلام اسماعیل پور اظهار کرد: وقتی رئیس قوه قضاییه آمد مقداری از این قضیه برملا شد و امروز مطالبه ما در استان رسیدگی به این موضوع است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از آفت هایی که قتلگاه نظام است را بحث «محافظه کارانه» عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری به بصیرت تاکید می‌کنند و ثمره بصیرت از تقوا نشأت می‌گیرد و اینکه انسان بتواند به موقع حرف خودش را بزند.

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به اینکه ما هنوز چوب تفکرات ۱۵_ ۱۶ سال پیش را داریم می خوریم گفت: با همه اوصاف انقلاب ما هم پیش رونده و هم پیش برنده است و از این رو همه دنیا را به یک سمت و سو بسیج می کند.

وی اذعان کرد: برای همین است که استکبار جهانی دست و پا می‌زند چون می‌داند این انقلاب همه را به سمت خود جمع خواهد کرد پس مسئولین ما هم باید عرضه به خرج بدهند و مشکلات را برای مردم حل کنند.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه سنگر تقویت روحیه مطالبه گری انقلاب اسلامی حجت الاسلام اسماعیل پور مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 دکتر باقر آیت الله زاده شیرازی ساعت 19 و پانزده دقیقه در حالی پشت تریبون قرار گرفت که در مراسم بزرگداشت خود در ۲۸ مرداد ۱۳۸۶ شرکت کرده بود.این استاد پیشکسوت رشته معماری و مرمت آثار تاریخی بعد از تلاوت آیه ای از قرآن کریم و بیان جملاتی کوتاه به طور ناگهانی دچار حمله قلبی شد و دقایقی بعد در بیمارستان دی تهران درگذشت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • لحظات مرگ یک چهره برجسته در مراسم بزرگداشتش