Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت تهران گفت: آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی مرزبان حقیقی دین بود و بدون اغماض در طول زندگی خود در برابر عوامل انحراف در جامعه ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین "کاظم صدیقی" امام جمعه موقت تهران پنجشبه‌شب در مراسم اربعین آیت‌الله مصباح یزدی که در حسینیه کسنویه یزد برگزار شد به خصوصیات مختلف این روحانی برحسته اشاره کرد و گفت: ایستادگی در برابر  انحراف های مختلف هرچند هزینه داشت ولی او ایستادگی کرد و لحظه‌ای دست از وظایف خود برنداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این عالم برجسته انقلابی در طول زندگی خود مدافع حقیقی نظام و ولایت بود و برای کمک به حوزه‌های علمیه و در تربیت نیروهای کارآمد برای جامعه اسلامی تلاش مضاعفی داشت و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرد و هزینه‌های زیادی در قبال آن پرداخت کرد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله مصباح یزدی، نمونه بودن در دشمن‌شناسی، ولایتمداری، جریان‌شناسی، فقه و تفسیر و فعالیت‌های گسترده علمی برای کشور و خدمت به اهداف و آرمان والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

صدیقی تصریح کرد: این روحانی برجسته را باید یک حکیم واقعی و جامع همه کمالات در جامعه اسلامی ذکر کرد که از هیچ کوششی برای نشر معارف دین و دفاع از نظام کوتاهی نکرد و در خط مقدم بود و باید افکار و مسیر او در جامعه اسلامی ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان صدیقی استان یزد امام جمعه تهران مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آیت‌الله مرتضوی: «حفظ نظام» به معنای نظام عام اجتماعی است؛ نه نظام سیاسی
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند