Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@05:30:19 GMT

آبرسانی به ۱۰ روستای سنندج

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۷۴۰

آبرسانی به ۱۰ روستای سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مازیار سهراب‌نژاد مدیر امور آب و فاضلاب سنندج گفت: بهره‌مندی این روستا‌ها از آب سالم و بهداشتی در قالب ایجاد ۲ مجتمع آبرسانی روستایی در حال اجرا بوده و در مجموع ۹ هزار و ۹۰۰ نفر به آب شرب پایدار دسترسی پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: در قالب ایجاد ۲ مجتمع آبرسانی برازان - صلوات‌آباد و نگل  برقرو، روستا‌های برازان، دولت آباد، صلوات آباد، بنیدر، دریله، رشنش، دانیکش، نگل، برقرو و زونج از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب سنندج با بیان اینکه عملیات ساخت مجتمع آبرسانی برازان  صلوات آباد ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای احداث آن بیش از ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مصوب شده که ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

سهراب‌نژاد با اشاره به اینکه اعتبار مصوب شده برای احداث مجتمع آبرسانی نگل برقرو نیز ۵۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال بوده و ۳۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال آن هزینه شده است، یادآور شد: با احداث و تکمیل مجتمع نگل  برقرو حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند و زمان پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه سال ۱۴۰۱ است.

او گفت: با احداث و بهره‌برداری از مجتمع نایسر - صلوات آباد هم که طبق پیش بینی‌ها پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، بیش از پنج هزار و ۶۰۰ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برخوردار می‌شوند.

در حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند که ۱۷۰ هزار مشترک آن مربوط به شهرستان سنندج است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی روستایی آب شرب مجتمع آبرسانی میلیون ریال صلوات آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود