Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ امام جمعه موقت تهران گفت: آیت‌الله مصباح دین‌شناسی جهانی بود که دشمنان از اندیشه‌های او به شدت هراس داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بهارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت و اربعین رحلت آیت الله مصباح در نسیم شهر اظهار داشت: آیت الله مصباح در برابر باطل به حقیقت، صبر، منطق، بیان رسا و قلم قوام مجهز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد علمای برجسته انقلاب کمتر از زنده نگهداشتن یاد شهدا نیست بیان کرد: علمای برجسته انقلاب اسلامی همچون آیت الله مصباح با شناخت و معرفت دینی، ولایت پذیری و عمل به کلام ولی فقیه را به معنای واقعی به معرض عملی قرار داد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نفوذی‌ها و منافقان که دم از اسلام و قانون اساسی می‌زنند تا به قدرت می‌رسند خود را ولایت مدار می‌دانند، این افراد خطرناک هستند و به انقلاب اسلامی ضربه می‌زنند.

صدیقی با بیان اینکه برخی به اصطلاح روشنفکر صرفا مدعی مقبولیت احکام الهی هستند ولی بر خلاف آنها عمل می‌کنند ابراز کرد: سوء مدیریت در موضوع برجام، توسعه انرژی هسته‌ای جمهوری اسلامی را سال‌ها متوقف کرد که باید با عمل جهادی این عقب ماندگی را با تبعیت از رهبری جبران کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه اساس اصلی ولایت فقیه تشکیل حکومت اسلامی است افزود: بشریت بر محور عدل باید هدایت شوند تا جنگ و خشونت رخ ندهد و در دنیای کنونی جنگ‌هایی که رخ می‌دهد از مدار عدل و عدالت خارج شده‌اند.

آیت‌الله مصباح یزدی همچنون عماری برای انقلاب اسلامی ایران بودرئیس جامعه مدرسین: ‌‌آیت‌الله مصباح عالمانه از ولایت‌فقیه و رهبری دفاع می‌کردمراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله مصباح یزدی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جنگ سکولار با حکومت دینی از ابتدای خلقت تاکنون ادامه داشته و دشمنان از ضربه زدن به انقلاب اسلامی با این روش‌ها از هر ترفند، شگرد و نقشه‌ای پیش می‌روند و هربار با شکست مواجه می‌شوند.

صدیقی بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان با انواع تبلیغات به دنبال ایجاد جریانات خاص با روشنفکران بی‌دین در جهت اسلام‌ منهای روحانیت بودند که عمار انقلاب آیت الله مصباح مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی گفت: شهادت حججی‌ها به وضوح مشخص کرد این شهدا روشنفکران واقعی نظام و انقلاب اسلامی هستند و درس معرف و ولایت مداری را به خوبی درک کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران به دین شناسی، قرآن شناسی، اندیشه، فلسفه و حدیث شناسی آیت‌الله مصباح در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از اندیشه‌های آیت‌الله مصباح به شدت هراس داشتند و اذعان می‌کردند کتاب آموزش عقیده این آیت‌الله بیشترین فروش را در روسیه و دیگر کشورها داشته است‌.

صدیقی با بیان اینکه امام راحل (ره) علاقه بسیاری به آیت الله مصباح داشت خاطرنشان کرد: آیت مصباح به معنی واقعی کلمه در تربیت طلاب، تفسیر قرآن، نفوذ بین‌المللی، فلسفه و عرفان گوهری بی‌نظیر بود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران آیت الله مصباح انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است