Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به آغاز عملیات توسعه ورزشگاه شهدای کارگر بروجرد گفت: فاز اول ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری ولایت بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

عباس گودرزی در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان بروجرد که با همراهی سروش مقدم مدیرکل بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد  اظهارداشت: بازدیدی از دو پروژه مهم ورزشگاه 15 هزار نفری ولایت و ورزشگاه شهدای کارگر شهرستان بروجرد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیرو جلسات متعددی که در وزارتخانه برگزار شد و نشستی که با معاون وزیر داشتیم پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبارات  انجام گرف که هدف و تلاش ما این است که به زودی از فاز اول این استادیوم بهره‌برداری شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به آغاز عملیات توسعه ورزشگاه شهدای کارگر شهرستان بروجرد عنوان کرد: هدف ما آغاز اجرایی شدن عملیات و توسعه ورزشگاه کارگران است، البته یک سالن چند منظوره در این باشگاه ساخته شده که رو به اتمام است.

وی بیان کرد: زمین چمن این ورزشگاه و سایر آیتم‌های مورد نیاز مهیا شده که در واقع یک مجموعه کامل ورزشی محسوب می‌شود تا کارگران عزیز، سایر مردم و جوانان بتوانند از این مجموعه زیبا استفاده کنند تا سرانه ورزشی شهرستان افزایش پیدا کند.

معاون وزیر ورزش: کرونا 8 هزار میلیارد تومان به باشگاه‌های ورزشی کشور خسارت زد350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی خراسان رضوی نیاز است + فیلموزارت ورزش اجازه ندهد ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در خواب بماند

گودرزی با بیان اینکه فاز اول استادیوم ولایت 5000 نفری است تاکید کرد: هدف نهایی ما این است که تا قبل از اتمام دولت تدبیر و امید سه پروژه ورزشی در استان به اتمام برسد که بروجرد، الیگودرز و دورود شامل این طرح‌ها می‌شود.

وی در رابطه با تامین اعتبارات لازم برای این سه پروژه استانی خاطر نشان کرد: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده حدود 12 میلیارد تومان است که از ظرفیت ذیل ماده 56 قانون الحاقی و منابع بانکی در نظر تامین خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: امیدواریم که افزایش سرانه ورزشی در استان لرستان بتواند به نشاط و سلامتی مردم شریف کمک کند.

وی اظهارداشت: پروژه‌های ورزشی شهرستان بروجرد بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند برنامه‌ریزی می‌کنیم که به لطف و یاری خداوند تا پایان دولت پروژه به بهره‌برداری برسد که البته با تامین اعتبار این امر محقق خواهد شد و تا شهریور ماه سال آینده پروژه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بروجرد توسعه ورزشگاه بهره برداری فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی