Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدقی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه انتخابی کشتی آلیش بانوان تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی از دوم اسفندماه امسال به مدت ۲ روز در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بین ورزشکاران و آلیش‌کاران استان یزد وجود دارد، امیدواریم همانند گذشته در مسابقات انتخابی تیم ملی که با حضور بهترین نفرهای کشور برگزار می‌شود موفق باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

رییس هیات کشتی یزد ۱۸ بهمن‌ماه جاری به ایرنا گفته بود: ستاره اسماعیلی مربی مازندرانی کشتی آلیش بانوان که چند دوره سابقه مربیگری و سرمربیگری تیم‌ملی را در کارنامه خود دارد هدایت تیم این استان را بر عهده گرفت.

صدقی با اشاره به اینکه حضور قوی تیم کشتی بانوان در رقابت‌های قهرمانی کشور هدف اصلی انتخاب اسماعیلی است افزود: مسابقات کشتی آلیش قهرمانی بانوان در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود و تیم یزد حضوری جدی در آن دارد.

تیم‌ملی کشتی آلیش ایران در سال ۲۰۱۹ در مسابقات کشور قزاقستان با هدایت و سرمربیگری این مربی قهرمان جهان شد. 

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

همچنین ییس کمیته داوران هیات فوتبال استان یزد دیروز( جمعه ) گفته بود که  محمد نیک‌نژاد، سیدحمیدرضا امامی، میثم فانی‌زاده، عباس کارگر، سعید وطن و حامد اقبال، لیگ دسته ۲ و سیدحسین حسینی، رضا احمدی و محمد صفار مجموعا ۹ نفر برای داوری لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور هفته آینده دعوت شدند.

عباس جدیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ا ین افراد روزشنبه ،۲۵ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۴ در شهربابک، شهر کرمان و سیرجان قضاوت مسابقات را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: لیگ دسته دوم باشگاه‌ها بین تیم‌های مس شهربابک و پاس همدان، مس کرمان و نفت و گاز گچساران و لیگ دسته یک بین تیم‌های آرمان‌گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز برگزار می‌شود.

استان یزد ۲۰۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که  از این تعداد ۷۵ نفر آنها فعال و از این تعداد  ۲۰ نفر بانوان هستند.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان یزد کشتی وزارت ورزش و جوانان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان یزد کشتی کشتی آلیش زنان یزد کشتی وزارت ورزش و جوانان بانوان اخبار کنکور برگزار می شود کشتی آلیش لیگ دسته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس