Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ۴۴۲ صندوق مردم‌یار در استان گفت: کل سرمایه این صندوق‌ها، ۱۳۸ میلیارد تومان است و در جهت تولید و اشتغال فعالیت دارند.

او افزود: یکی از مزیت‌های صندوق‌های مردم‌یار این است که بدون هیچ بروکراسی اداری تسهیلات به مردم پرداخت و بازپرداخت به صندوق‌ها برگشت داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری بیان کرد: در ۲ سال گذشته با پرداخت ۳ هزار و ۱۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان برای ۳ هزار و ۱۳۸ نفر از محل این صندوق‌ها اشتغال ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه با حمایت تسهیلگران، سرمایه صندوق‌ها به سمت موضوعات اشتغال هدایت می‌شود ادامه داد: با حمایت تسهیلگران این طرح را ادامه می‌دهیم تا گام‌های خوبی در جهت جهش تولید برداریم.

بیشتر بخوانید

جذب ۳۸۸ میلیارد تومان تسهیلات در اشتغال روستایی

او عنوان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی در روستا‌ها در قالب تعاونی ارتقاء می‌‎یابد که تاکنون ۹ صندوق قرض‌الحسنه به تعاونی تبدیل شده است.

هنری با اشاره به اینکه مرحله سوم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در بهمن ماه با محوریت تولید و اشتغال برگزار شده است گفت: از ابتدای بهمن ماه در استان ۷۸۳ کارگاه اشتغال را با همراهی دستگاه‌های اجرایی و پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال راه‌اندازی کرده ایم و هزار و ۷۳۶ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به فعالیت شده اند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق اشتغال کمک های مومنانه تسهیلات اشتغال صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی