Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج یزدان پناه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز دور دوم مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در بخش آقایان اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۲۳ بهمن ماه با حضور ۹ تیم در ۲ گروه به میزبانی شهرکرد آغاز شد.

وی افزود: دور دوم مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هفت روز از ۲۳ لغایت ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم‌های هندبال کرمانشاه، قنات زارچ، لرستان، آروین مهر شهرکرد و پارس فولاد سبزوار در گروه ب دور دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند.

یزدان پناه با اشاره به تاریخ و ساعت برگزاری رقابت‌های تیم هندبال کرمانشاه در دور دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: تیم هندبال کرمانشاه ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۵ در دیدار با قنات زارچ و جمعه ۲۴ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ با تیم آروین مهر شهرکرد به نتیجه مساوی رسید.

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه افزود: تیم هندبال کرمانشاه امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ با لرستان و روز یکشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۶ با تیم پارس فولاد سبزوار به رقابت خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: سه شنبه ۲۸ بهمن ماه اول گروه آ با دوم گروه ب و اول گروه ب با دوم گروه آ به مصاف یکدیگر می‌روند.

گفتنی است، چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه رقابت فینال دور دوم مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 5145217

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هندبال شهرکرد سبزوار چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد اردبیل لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم هندبال کرمانشاه دور دوم مسابقات بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد