Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن رضایی شامگاه جمعه در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی اظهار داشت: تهدیدات و فرصت‌های جدیدی در دهه پنجم انقلاب اسلامی پیش رو داریم که کاملا با موقعیت دهه‌های قبلی انقلاب متمایز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نظریه‌پردازان غربی امروز در حال تئوریزه کردن تداوم نبرد اقتصادی با ایران در سال‌های آتی هستند و هدف اصلی آنها این است که از ظهور تمدن نوین اسلامی جلوگیری کنند.

رضایی ادامه داد: ایران بزرگ اقتصادی هدف مهمی است که باید در مقابل این جبهه‌گیری دنبال کنیم تا از این طریق نسبت به خنثی‌سازی تحریم‌های دشمنان اقدام کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش فضای مجازی در تولید و رونق کارآفرینی بیان کرد: باید از فرصت‌های فضای مجازی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره بگیریم و این بسیار مهم و حیاتی است.

تعریف 30 پروژه اقتصاد مقاومتی برای سال 1400 در گیلان؛ «پسماند» از چالش‌های جدی استان استتحقق عینی اقتصاد مقاومتی در ‌زنجان / قطب اصلاح نژاد دام سبک ایران کجاست؟ + فیلممعاون استاندار تهران: پاکدشت تجلی‌گاه اقتصاد مقاومتی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنان ما از این فرصت بسیار بهره می‌گیرند و ما نیز باید با تجمیع تمام نیرو و هسته‌های خود در شبکه‌های مجازی وارد این فضا شویم و از هسته‌های پراکنده پرهیز کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهمی در نظام عرضه دارد تصریح کرد: نمونه این مسئله را در بازار بورس کشور شاهد بودیم که 150 نفر چگونه سهام‌ها را ارزان خریداری کردند و گزارش جامعی از تخلفات آنان و رفتارهای سوداگرانه تهیه خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز باید با مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد ورود کنیم تا ریشه تبعیض و فساد از میان برداشته شود؛ نظام اقتصادی کشور به ویژه بیمه و بانک باید در خدمت تولید قرار گیرند و زمینه حضور گسترده مردم در اقتصاد فراهم شود.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست