Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی‎عباس داودنیا رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: بر اساس نظر هیات داوران آقای هیبت احمدی از البرز رتبه اول، سعید صادقی از شیراز رتبه دوم، مسعود عسکری از کردستان رتبه سوم این دوره از جشنواره کارتون و کاریکاتور را کسب کردند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان بیان کرد: محمد حسین اکبری از جهرم، سالار عشرت خواه از تبریز و محمد علی خلجی از همدان نیز از طرف هیات داوران به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

اوافزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محور‌های این جشنواره بود.

داودنیا افزود: بر اساس فراخوان این جشنواره در مهلت مقرر ۲۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از تطبیق آثار ارسالی با محور‌های جشنواره در نهایت داوری آثار توسط آقایان محمد سامان صولی، سیامک غلامی و خبات ساعدی صورت گرفت.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان گفت: جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان تنها رویداد سراسری در این رشته هنری است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و طی چهار سال از برگزاری آن شاهد استقبال خوب هنرمندان کشور بوده است.

داودنیا افزود: ۳۰ اثر برگزیده از نظر هیات داوران در قالب نمایشگاه خیابانی در پیاده راه فردوسی سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و به زودی نمایشگاهی نیز از این آثار در گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در این خصوص دایر می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان کردستان کارتون و کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»