Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان سمنان گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ، شهرستان‌های میامی، آرادان و سرخه در وضعیت رنگ بندی آبی و شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود : بر این اساس ، محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه تا جمعه اول اسفند ماه ۱۳۹۹ طبق رنگ جدید اعمال خواهد شد.   طبق مقررات و ضوابط اعلام شده ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در این هفته‌، فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های شغلی ۱ تا ۴ در شهرستان‌های با وضعیت آبی و فعالیت گروه‌های ۱ تا ۳ در شهرستان‌های با وضعیت زرد با رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی بلا مانع است.   فعالیت‌های آموزش حضوری برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی و نیز هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش صرفا در دروس کارگاهی و عملی در شهرستان‌های با وضعیت آبی و زرد با رعایت ضوابط بهداشتی و سقف حداکثر ۱۰ نفر برای هر کلاس مجاز و در سایر پایه‌ها و دروس همچنان بصورت غیر حضوری و مجازی خواهد بود.
  بر اساس مصوبه‌ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا حضور تمامی کادر اجرایی و اداری مراکز آموزشی در سطح استان بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش بلا مانع است.پ   در مراکز آموزشی کم جمعیت استان سمنان که حداکثر دانش آموزان در تمامی پایه‌های تحصیلی آن مرکز ۵۰ نفر یا کمتر از آن می‌باشد ارائه شیوه‌ی آموزش حضوری منعی نداشته و مجاز است.
بر اساس مصوبه‌ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بمنظور انجام آزمون دروس عملی دانشگاه‌ها، اسکان هر دانشجوی غیر بومی در یک اتاق بلامانع بوده و دانشگاه‌های استان می‌توانند در صورت فراهم آوردن شرایط ذکر شده نسبت به برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها اقدام کنند.    منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقیست.    خودرو‌های با پلاک ۸۶ و ۹۶ بعنوان خودروی بومی استان محسوب شده و تردد این خودرو‌ها در سطح استان بلا مانع است.
 بر اساس قانون و بمنظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره‌ی شیوع کرونا در استان ورود هر گونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهر‌های نارنجی به شهرستان‌های استان سمنان ممنوع و متعاقب آن ورود هرگونه وسائط نقلیه شخصی از استان به شهرستان‌های نارنجی در سراسر کشور نیز موجب اعمال قانون و جریمه است.   مردم استان ضمن پرهیز از هر گونه تردد غیر ضروری در سطح استان، به هیچ وجه به استان‌های دیگر و بویژه شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی سفر ننموده و با دست اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا همکاری نمایند.   انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله حفاری ۱۵۴ و نیوساید ۱۵۳و پادادشهر ۱۳۱، اداره برق ۱۰۲ و شهر‌های خرمشهر ۱۱۵ ماهشهر ۱۰۸ و هندیجان ۱۰۸ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمامی مقاطع در شهر‌های اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس تایم صبح شهر‌های اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شدند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه