Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «شهریار حسینی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:نتایج آزمایش سریع کرونا برای ۸۶۴ نفر مثبت بود که به‌منظور پیگیری درمانی به پزشک ارجاع شدند.

وی اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۸۶۰ نفر نیز در قالب طرح شهید سلیمانی و با تماس تلفنی خود را بیمار کرونایی اعلام کردند که اقدامات مراقبتی و  رهگیری برای آنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرگروه شبکه ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲ هزار و ۱۸۸ نفر نیز از سوی تیم مراقبت در استان تحت نظر قرار گرفتند تا مایحتاج آنان تامین و از ارتباط با سایر افراد با هدف جلوگیری از انتشار بیماری، کنترل انجام شود.

حسینی افزود: ۳۸ هزار و ۹۴۲ بازدید مشترک از اماکن عمومی و واحدهای صنفی و فروشگاهی استان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی بسیج، هلال احمر و بهداشت استان عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: ۱۴ هزار و ۴۹۵ خانوار نیز در این طرح برای کمک به معیشت مورد حمایت قرار گرفتند.

مدیرگروه شبکه ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:چهار هزار و ۱۰۷ اخطار و ۲۴۲ مهر و موم نتیجه بازرسی از واحدهای صنفی و توزیع اقلام بهداشتی در اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است.

طرح شهید قاسم سلیمانی ( مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله‌محور) با سه محور مراقبت، حمایت و نظارت و با اهدافی نظیر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رهگیری و رصد فعال، کاهش بستری و پوشش حمایتی از گروه‌های در معرض خطر در کشور اجرایی شده است.

برچسب‌ها کرونا استان مرکزی بیماری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا استان مرکزی بیماری کرونا استان مرکزی بیماری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند