Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@21:59:08 GMT

تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۹۸۳۰

تکمیل زنجیره خدمت‌‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان

زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌‌های بیمه‌‌ای با بهره‌‌مندی از فن‌‌اوری‌‌های نوین تکمیل می‌‌شود.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، خاطرنشان‌کرد: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌وکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.

وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر بیمه شدگان پول نیوز صنعت بیمه کسب و کار بیمه کوثر ذی نفعان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳

بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ نگاهی به احکام بودجه 1403 در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از 31 هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید 70 درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود 700 میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.30 درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به 93 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

100همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود 100 همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز 19 میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال 1403 حدود  19  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

640 همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳