Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:42:32 GMT

4 پروژه عمرانی در نفت و گاز مارون افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۲۴۳

4 پروژه عمرانی در نفت و گاز مارون افتتاح شد

خبرگزاری آریا - پروژه‌های احداث ساختمان اندازه‌گیری مخازن، ایمن‌سازی و تعمیر ساختمان‌های خدمات چاه‌ها، تعمیر و بازسازی پل‌ها و جاده اصلی و نوسازی نمازخانه مجتمع صنعتی شماره 4 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون افتتاح شدند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با قدردانی از کارگروه‌های تخصصی دست‌اندرکار اجرای پروژه‌های آماده افتتاح به‌ویژه امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون، به تشریح اقدام‌های انجام‌شده پرداخت و گفت: ساختمان جدید اندازه‌گیری مخازن با مساحت 253 مترمربع احداث شد و ساختمان خدمات عملیات با مساحت 325 مترمربع مورد تعمیرات و بهسازی کامل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انجام این دو پروژه حدود 12 میلیارد ریال هزینه شده است. در پروژه‌ای دیگر نیز بازسازی و تعریض کامل پل ورودی بهره‌برداری، بازسازی و تعریض دو پل بزرگ و تعریض 70 متر از جاده دروازه دوم تا نمکزدایی مجتمع صنعتی شماره 4 مارون را با صرف 7 میلیارد ریال انجام دادیم.
وی با بیان اینکه برای نوسازی نمازخانه مجتمع مارون 4، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی این شرکت نیز مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: همسو با مسئولیت‌های اجتماعی، امروز کلنگ احداث یک مدرسه‌ دوکلاسه در روستای چای ورشام بخش غیزانیه نیز در محل اختصاص‌یافته زده می‌شود و بسیج سازندگی شرکت، عملیات اجرایی احداث آن را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد.
مجتمع صنعتی شماره 4 شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از نظر موقعیت در مرکز جغرافیای عملیاتی این شرکت قرار گرفته است و کارگروه‌های فنی و عملیاتی مختلف برای سهولت دسترسی به دیگر مجتمع‌های صنعتی در این مجتمع استقرار یافته‌اند که نقش آن را در مدیریت و راهبری فرآیند تولید برجسته می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نفت و گاز مارون بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود