Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بدون تردید رمز موفقیت بسیج، ایمان، اعتقاد، توکل و امید به خدای متعال برای پیمودن مسیر انقلاب است و تفکر بسیجی نه‌تنها فتح‌الفتوح مشکلات کشور بلکه موجب الگوگیری برای کشورهای منطقه جهت کسب استقلال و عزتمندی است.

تولید امروز بازوی توانمند اقتصاد ایران اسلامی محسوب می‌شود و بسیج هم خود را متولی اعتلای این بخش می‌داند و وارد میدان شده است تا باری از دوش دولت و بخش خصوصی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اقدامات قابل‌توجه در همین راستا برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان شاهرود، راه‌اندازی کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی بوده که در برخی اداره‌های شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخیراً نیز جلسه کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی با حضور رئیس، معاونان و فرمانده پایگاه بسیج ضامن آهو اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود و اعضای کارگروه عارضه‌یابی واحدهای تولیدی شرق استان سمنان برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

طرحی که جعفر اسماعیلی، فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج الحدید ادارات و الغدیر کارگری شاهرود در خصوص فلسفه آن می‌گوید: مأموریت این کارگروه، عارضه‌یابی واحدهای تولیدی و پیگیری مشکلات آنان در ادارات است.

قول محیط‌زیست برای رفع مشکلات تولید

محمد بستجانی، مسؤول عارضه‌یابی واحدهای تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان هم در گفت‌وگو با فارس، گزارشی از وضع موجود واحدهای تولیدی و صنعتی و پایش انجام‌شده در سال گذشته و ادامه آن در سال جاری ارائه کرد و از حمایت کامل و همه‌جانبه استاندار و فرمانده سپاه استان سمنان در این راستا خبر داد.

وی به بررسی مشکل واحد تولیدی پلیمر پارس با حضور مدیرعامل این شرکت اشاره کرد و خواستار تعامل و همکاری در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی شد.

مسؤول عارضه‌یابی واحدهای تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان اضافه کرد: مقرر شده است تا نسبت به صدور مجوز برای این واحد تولیدی از طرف اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

بستجانی بیان کرد: همچنین به مدت دو سال مهلت داده شد تا این شرکت بتواند کار ساخت سوله احداثی خودرو را تکمیل کند.

او گفت: همچنین اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود در حوزه پسماند زباله‌های واحد تولیدی و دفن زباله‌ها در شهرستان همراهی می‌کند و عدم تحمیل هزینه انتقال پسماندها به مرکز استان هم بازدید خواهد شد.

مسؤول عارضه‌یابی واحدهای تولیدی شرق استان سمنان در سازمان بسیج متخصصین سپاه استان گفت: همچنین نامه‌ای از طرف اداره محیط‌زیست شهرستان شاهرود به مدیرعامل این شرکت داده می‌شود تا بتواند پروانه مجوز بهره‌برداری خود را از اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود دریافت کند.

رفع مشکل با کمترین بروکراسی اداری

کارکردهای بسیج در میدان‌های مختلف و در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی حقیقتی انکارناپذیر است.

این نهاد مردمی با بصیرت، عقلانیت و با حضور به‌هنگام، نقش بی‌بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و بی‌تردید، این روزها یکی از برنامه‌های جدی که باید پیگیری شود، «جهش تولید» است.

طرح‌های کلینیک تخصصی صنعت‌یار و میز خدمت تخصصی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال جهش تولید در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود تا بتواند مشکلات این واحدها را با کمترین بروکراسی اداری رفع کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج محیط زیست تولید بسیج متخصصین واحد تولیدی عارضه یابی واحدهای تولیدی سپاه استان سمنان محیط زیست شهرستان شاهرود استان سمنان واحد تولیدی رفع مشکلات سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود