Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خوشبختانه محروم نداریم و تنها مصدوم ‌ما عکاشه حمزاوی بوده که دیروز با ما تمرین کرد. فکر می‌کنم در این فرصت اگر مراحل درمانش کامل شود بتوانیم از او استفاده کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عباس چمنیان در خصوص دیدار فردای تیم فوتبال تراکتور مقابل سایپا گفت:

با توجه به اعلام برنامه مسابقات ۳ هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم از سوی سازمان لیگ، عملا فاصله‌ای بین نیم‌فصل اول و دوم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا آخرین بازی دور رفت ما و خیلی مهم است. حریف ما تیم جوان و با انگیزه‌ای است و بازیکنان باکیفیتی دارد که این موضوع شرایط بازی را برای ما سخت خواهد کرد. امیدوارم در بازی پیش‌رو از فرصت‌ها استفاده و برنامه‌های تاکتیکی و تمرینی‌مان را اجرا کنیم.

عباس چمنیان ادامه داد:

نکته خیلی مهم این است که ما در نیم‌فصل اول در بحث نتیجه‌گیری دچار نوسان بودیم و این موضوع هواداران را نگران کرده و کاملا هم حق دارند. تراکتور یک تیم معمولی نیست، تیم ما یک تیم خاص با هواداران پرشمار است که این مسئله مسئولیت تمام ارکان تیم از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان را زیاد می‌کند. امیدوارم که در بازی با سایپا بازیکنان در نود دقیقه با تمرکز بالا و احساس مسئولیت فوق‌العاده بتوانند برنامه‌های تاکتیکی و توانایی خودشان را نشان دهند و حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در بازی‌های گذشته برخلاف جریان بازی نتوانستیم از برتری‌مان استفاده و امتیاز لازم را کسب کنیم.

عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد:

تیم ما در بازی‌های خارج از خانه مجموع بهتر عمل کرده است. ۴ پیروزی تراکتور در بازی‌هایی رقم خورده که میهمان بودیم. تیم داوری بازی فردا تیم خوبی است. امیدوارم با قضاوت خوبی که آنها انجام خواهند داد و بازی جوانمردانه‌ای که از سوی سایپایی‌ها سراغ داریم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد و منجر به کسب نتیجه از سوی تراکتور شود.

چمنیان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش برای بازی مقابل سایپا اظهار داشت:

خوشبختانه محروم نداریم و تنها مصدوم ‌ما عکاشه حمزاوی بوده که دیروز با ما تمرین کرد. فکر می‌کنم در این فرصت اگر مراحل درمانش کامل شود بتوانیم از او استفاده کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال تراکتور عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور عباس چمنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن