Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@11:23:21 GMT

مارادونا در ایتالیا محکوم شد / تقویم طرفداری

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۹۸۵

اخبار و اتفاقات ورزشی روز بیست و پنجم بهمن ماه در تقویم طرفداری امروز مورد بررسی دوباره قرار می گیرد

به گزارش طرفداری، مهم ترین اخبار ورزشی ایران و دنیا در روز بیست و پنجم بهمن ماه، دو دهه پیش، در این قسمت از تقویم طرفداری مورد بازنشر قرار گرفته است:

مارادونا در ایتالیا محکوم شد (1380/11/25)

دادگاه شهر ناپل ایتالیا روز پنجشنبه دیه گو آرماندو مارادونا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین را به جرم فرار از پرداخت مالیات به 27 میلیون یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رای دادگاه شهر ناپل، مارادونا در فاصله سالهای 1985 تا 1990 که در تیم فوتبال ناپل ایتالیا بازی می کرد مالیات درآمدهای خود را نپرداخته است.

بعد از صدور رای دادگاه، نزدیک به یکصد وکیل در شهر ناپل اعلام کردند، حاضرند بصورت رایگان در دادگاه تجدیدنظر از وی دفاع کنند. ممکن است مارادونا در آینده ای نزدیک برای دفاع از خود مقابل رای صادره، عازم ایتالیا شود. تیم ناپل در سال 1987، توانست همراه با مارادونا جام قهرمانی رقابتهای فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های ایتالیا را کسب کند.

درگیری هواداران فوتبال در کلمبیا دو کشته برجای گذاشت (1380/11/25)

در جریان نزاعی که چهارشنبه شب میان هواداران دو تیم فوتبال در شهر مدلین کلمبیا بعد از پایان مسابقه دو تیم روی داد، دو تن کشته شدند . به گزارش خبرگزاری فرانسه ازبوگوتا این دیدار میان تیم های آتلتیکو ناسیونال و ایندیپندینته مدلین و در چهارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کلمبیا برگزار شد .

بعد از این مسابقه که با تساوی 1 1- به پایان رسید ، میان هواداران دو تیم درگیری خونین پیش آمد که در اثر آن یکی از نیروهای کمکی پلیس و یک دانش اموز دبیرستانی به ضرب گلوله از پای در آمدند. مشخص نیست که ضارب یا ضاربین دستگیر شده اند یا خیر. این مسابقه از ابتدا تا انتها با تنش و خشونت همراه بود و به خصوص اخراج چهار بازیکن از هردو تیم ، به این التهابات شدت بخشید.

مربی تیم ملی فوتبال عراق:نمی دانم بار دیگر بازیکنانم را خواهم دید (1381/11/25)

مربی آلمانی تیم ملی فوتبال عراق روز جمعه در بازگشت به کشورش اعلام کرد ، با نزدیک تر شدن زمان جنک در عراق نمی داند بار دیگر موفق خواهد شد بازیکنانش را ببیند یا نه . به گزارش خبرگزاری آلمان از برلین " برند استنج " گفت:به نظرمی رسد، بازیکنان تیم های ملی بزرگسالان و المپیک عراق به زودی به ارتش فرا خوانده می شوند تا برای جنک آماده شوند. وی گفت ، از آنجایی که دیگر بازیکنی برای تمرین دادن در اختیارش نبود مجبور به بازگشت به آلمان شد.

" استنج " که این مطالب را در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آلمان بیان کرد، گفت: تصور نمی کند، جنگی که درپیش است به این زودیها به پایان برسد ، در این جنک بدترین شکل ممکن بمباران مردم عراق از جمله بازیکنان ملی پوش تیم وی خواهد بود. وی در ماه نوامبر گذشته با انعقاد قراردادی رهبری تیم ملی فوتبال عراق تیم پنجاه دوم جدول رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال را به عهده گرفت تا آن را آماده حضور در جام جهانی 2006 کند. " استنج " پیش از اتحاد دوباره دو آلمان ، مربیگری تیم ملی فوتبال آلمان شرقی را به عهده داشت .

با وجود گلزنیهای "وحید شمسایی"، لاتزیو شکست خورد (1382/11/25)

تیم لاتزیو حاضر در رقابتهای دسته نخست فوتسال ایتالیا با وجود گلزنیهای "وحید شمسایی" بازیکن ملی پوش ایرانی خود، مقابل تیم رم شکست خورد. در این دیدار که شنبه شب در شهر رم انجام شد لاتزیو با نتیجه پنج بر دو مغلوب میزبان شد که شمسایی گلهای تیم خود را به ثمر رساند. وحید شمسایی در حالی موفق به گلزنی شد که به علت آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانوی پای راست، در 10 روز گذشته تحت درمان قرار داشت و یک هفته از میدان و تمرین دور بود.

برونو متسو و فیلیپ تروسیه نامزدهای مربیگری تیم ملی فوتبال مصر (1382/11/25)

"برونو متسو" و "فیلیپ تروسیه" دو مربی فرانسوی برای مربیگری تیـــم ملی فوتبال مصر و جانشینی "محسن صالح" مربی مستعفی این تیم در نظر گرفته شده اند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از قاهره ، مطبوعات مصر با درج ایـــــن خبر درشماره های روزهای اخیر خود همچنین از "کارلوس کابرال" مربی برزیلی سابق تیم الزمالک مصر به عنوان یکی از نامزدها نام برده اند. محسن صالح و مجموعه کادر مربیگری تیم ملی فوتبال مصر یکشنبه گذشته در بازگشت به کشور از مسابقات فوتبال جام ملتهای افریقا که در تونس جریان داشت به طور دسته جمعی استعفا کردند . حذف مصر در دور اول مسابقات دلیل استعفای مربی و دستیارانش بود. اتحادیه فوتبال مصر اعلام کرده که تصمیم به استخدام مربی خارجی دارد و قصدندارد تا زمان تعیین این مربی از وجود مربی داخلی برای این تیم استفاده کند. مصر به زودی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2006 شرکت خواهدکرد.

برونو متسو سابقا" مربی تیم ملی سنگال بود و ان را تا مرحله یک چهارم نهائی مسابقات فوتبال جام جهانی 2002 سوق داد. وی امروز مربی تیم العین امارات است . فیلیپ تروسیه تجربه کار در چندین تیم ملی را در قاره افریقا دارد، شامل تیم های ملی ساحل عاج ، نیجریه ، بورکینا فاسو ، آفریقای جنوبی و نیز تیم ملی ژاپن را در دوره اخیر مسابقات جام جهانی هدایت کرد . وی امروز مربی تیم ملی قطر است . حذف زودهنگام مصر در مسابقات فوتبال جام ملتهای افریقا، موجی از نارضایتی را در میان فوتبالدوستان این کشور برانگیخت و به موضوع روز محافل ورزشی این کشور تبدیل شد . برای بررسی این مسئله سه شنبه گذشته نشست مشترکی میان وزیر ورزش مصر با چندین تن از نمایندگان کنگره ملی مصر ترتیب یافت . علاء الدین هلال وزیر ورزش مصر خواستار تغییر فوری و بدون فوت وقت اصلاح ساختار مدیریتی فوتبال کشور شد .

دربی شصت و ششم با تساوی به پایان رسید (1387/11/25)

شصت و ششمین جدال تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران عصر جمعه با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
در این دیدار که در حضور 100 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.
مجتبی جباری در دقیقه 57 برای استقلال و مازیار زارع در دقیقه 90+2 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل به ثمر رساندند.
محسن ترکی نیز پس از 14 سال قضاوت شهرآورد پایتخت را برعهده داشت.

شهرآورد 66/قلعه نویی: گل بچه گانه ای دریافت کردیم (1387/11/25)

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران،گفت: تیم ما گل بچه گانه ای را دریافت کرد و گرنه هیچ وقت بازنده میدان نبود. استقلال در نیمه دوم بازی زیبایی را به نمایش گذاشت به طوریکه نبض بازی را در دست گرفت و به گل رسید.
وی با بیان اینکه بیشتر از علی علیزاده از دست سیاوش اکبرپور ناراحت است، اظهار داشت : اکبرپور به راحتی موقعیت های گلزنی ایده الی را از دست داد.
سرمربی استقلال از عملکرد بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: آنان در نیمه دوم فوتبال سطح بالایی را برگزار کردند.
قلعه نویی از عملکرد داوران ایرانی شهرآورد پایتخت تمجید کرد و افزود: معتقدم داور بر روی دو صحنه اشتباه کرد اما اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشد سرمربی استقلال افزود: تصور می کنم که علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس باید از زمین بازی اخراج می شد . صحنه پنالتی را به خوبی مشاهده نکردم اما علیزاده اعلام کرد که بازیکنان حریف او را شارژ کردند اما داور ضربه پنالتی به سود حریف گرفت.
وی با تاکید بر این نکته که هر دو تیم پرسپولیس و استقلال برای پیروزی وارد میدان شده بودند، افزود: این ذهنیت غلط است که شهرآورد باید با تساوی خاتمه یابد.
قلعه نویی در مورد اظهاراتش مبنی بر وجود فشارهای بیرونی بر روی بازیکنان ، گفت: برای از بین بردن جو روانی حاکم در تمرینات و جلوگیری از بروز چنین مسائل این اظهارات را بیان کردم.
وی درمورد نتیجه تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با اینکه تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در جام ملت های آسیا بازی خوبی به نمایش گذاشت اما با ما برخورد بسیار بدی کردند.
سرمربی استقلال، گفت: می خواهم رازی را هم اکنون فاش کنم . زمان اعزام تیم ملی ایران به جام ملت های آسیا یک ماه بود که قراردادم با فدراسیون به اتمام رسیده بود اما به خاطر کشورم از انتشار این موضوع صرفنظر کردم. خیلی ها آن زمان می گفتند که اشتباه کردم اما برای موفقیت تیم ملی حرفی به زبان نیاوردم.
وی در مورد اهانت تماشاگران به علیرضا واحدی نیکبخت افزود : ایران تمدنی چند هزار ساله دارد و هواداران نباید به بازیکنان حریف، اهانت کنند.
قلعه نویی با بیان اینکه فوتبال شبیه شطرنج است، تصریح کرد:برنده واقعی شهرآورد پایتخت استقلال است.

بارسلونا بهترین تیم فوتبال یک دهه اخیر اروپا (1389/11/25)

در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان، تیم بارسلونا همچنان بهترین تیم یک دهه اخیر اروپا محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، تیم بارسلونا با مربیگری گواردیولا کماکان با 2550 امتیاز در رده نخست فهرست بهترین ها قرار دارد. پس از آن تیم منچستریونایتد با 2523 امتیاز در رده دوم و لیورپول با 2414 امتیاز در رده سوم قرار گرفته اند.
فهرست 10 تیم برتر یک دهه اخیر جهان به این شرح است: 1-بارسلونا اسپانیا 2550 امتیاز 2-منچستریونایتد انگلیس 2523 امتیاز 3-لیورپول انگلیس 2414 امتیاز 4-آرسنال انگلیس 2410 امتیاز 5-اینترمیلان ایتالیا 2358 امتیاز 6-بایرن مونیخ آلمان 2315 امتیاز 7- آ.ث میلان ایتالیا 2296 امتیاز 8-رئال مادرید اسپانیا 2257 امتیاز 9-چلسی انگلیس 2235 امتیاز 10-آ.اس.رم ایتالیا 2028 امتیاز

فهرست کامل نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام شد (1390/11/25)

پايگاه اطلاع رساني فدراسيون فوتبال امروز (سه شنبه ) فهرست كامل نامزد هاي رياست و نواب رييس اين فدراسيون را اعلام كرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان در ساعت 16 امروز، كاندیداهای پست های مختلف فدراسیون فوتبال مشخص شدند.

كاندیداهای ثبت نامی برای احراز پست ریاست فدراسیون و اعضای هیات رییسه پیشنهادی به شرح زیر است:

1- علی كفاشیان - نایب رییس اول: سیدهادی آیت الهی - نایب رییس دوم: بهروز منتقمی - نایب رییس سوم: فریده شجاعی

2- مهدی تاج - نواب رییس وی هنوز اعلام نشده است.

3- حسین علی قریب - نایب رییس اول: محمدرضا زادمهر - نایب رییس دوم: بهروز منتقمی - نایب رییس سوم: فریده شجاعی

4- عزیزاله محمدی - نایب رییس اول هنوز اعلام نشده است. - نایب رییس دوم: سیدرضا افتخاری - نایب رییس سوم: فریده شجاعی

5- جمشید تقی زاده - نایب رییس اول: ناصر شفق - نایب رئیس دوم اعلام نشده است. - نایب رییس سوم: فریده شجاعی

6- یونس قربانی - نایب رییس اول: سیدمجتبی شیرازی - نایب رییس دوم: سعید صداقتی - نایب رییس سوم: فریده شجاعی

** كاندیداهای احراز پست عضویت به عنوان نماینده روسای هیات های فوتبال استانها در هیات رییسه

- غلامرضا بهروان - مراد حاج جعفری - جواد نجار ششكلانی

** داوطلبان احراز پست عضویت به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه ها در هیات رییسه

- علیرضا رحیمی - محمدحسین جعفری - محمد رویانیان

** نامزدهای احراز پست عضویت در هیات رییسه فدراسیون به عنوان سایر اعضا

منوچهر بهمنی - علی اكبر ابرقویی نژاد - شاهرخ شهنازی - فریدون اصفهانیان - حبیب اله شیرازی - حیدر بهاروند - نادر وادی خیل - منصور قمر - شهاب الدین عزیزی خادم - عبدالرحمان شاه حسینی - شهرام دبیری اسكویی - علی فتح اله زاده - حسین عسگری

چهل و هشت بازیکن به تیم ملی جوانان دعوت شدند (1390/11/25)

ماركار آقاجانيان' سرمربي تيم فوتبال زير 22 سال ايران، 48 بازيكن را به نخستين اردوي اين تيم كه از روز 29 بهمن ماه در تهران تشكيل مي شود، دعوت كرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این بازیكنان به دو گروه تقسیم شده اند كه گروه نخست از روز 29 بهمن ماه و گروه دوم از روز 2 اسفند ماه به اردو خواهند آمد.
اسامی بازیكنان گروه نخست به شرح زیر است:
سعید محمدقاسمی از استقلال، كوشا بختیاری زاده از استقلال صنعتی، فریبرز گرامی و ایمان باصفا از استیل آذین، هادی دهقانی از آلومینیوم هرمزگان، فرشاد احمدزاده از پارسه، مهرداد یگانه و بابامحمدی از پیكان، بهمن دباغ و نوید خوش هوا از تراكتورسازی، مرتضی قدیمی پور از داماش، علیرضا عسگری از ذوب آهن، عباس بختیاری و محمدرضا خان زاده از راه آهن، حمیدرضا كاظمی از سپاهان، پوریا عسگری از شهرداری تبریز، مسعود ریكی از فجر سپاسی، اصغر نصیری از فولاد خوزستان، علی جهانیان از فولاد یزد، سعید سلمان نوری از گهر زاگرس، شهریار شیروند و سامان نریمان جهان از ماشین سازی، مهیار زحمتكش از ملوان و رضا قیالی از نیروی زمینی.
این بازیكنان باید ساعت 19 و 30 دقیقه روز شنبه 29 بهمن ماه جاری با در دست داشتن وسایل كامل تمرین، شناسنامه و كارت ملی در محل هتل آكادمی فوتبال، خود را به كادر فنی معرفی كنند.
اسامی بازیكنان گروه دوم نیز به شرح زیر است:
محمد انصاری از استقلال، هادی محمدیان از داماش، امیر مقداد مالكی، بهمن مالكی، پیام صادقیان و علی گودرزی از ذوب آهن، امیر طهمورثی از راه آهن، صادق مرادزاده و میلاد غریبی از سایپا، سعید لطفی و حمیدرضا كاظمی از سپاهان، جاوید یوسفی از شهرداری تبریز، حسین گوهری از صبا، بختیار رحمانی، ساسان انصاری و كاوه رضایی از فولاد خوزستان، وحید اسماعیل بیگی از مس كرمان، مجتبی محبوب مجاز از مس سرچشمه، ایمان صادقی و محسن مسلمان از ملوان، علیرضا بیرانوند، وفا هخامنش، مرتضی پورعلی گنجی و یعقوب كریمی از نفت تهران.
این بازیكنان نیز باید ساعت 10 و 30 دقیقه روز سه شنبه دوم اسفند ماه با وسایل تمرین، شناسنامه و كارت ملی در هتل آكادمی فوتبال حاضر شوند.
قرعه ‌كشی مرحله مقدماتی مسابقه های فوتبال زیر 22 سال قهرمانی آسیا در كنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی انجام شد و 41كشور آسیایی در 7 گروه رقیبان خود را شناختند.
تمام مسابقه های مرحله مقدماتی از روز 23 ماه ژوئن تا سوم جولای 2012 (دوم تا دوازدهم تیر ماه 1391) برگزار می ‌شود و مسابقه های نهایی نیز در سال 2013 انجام می ‌شود.
در حالی كه دوره ‌بعدی این مسابقه های دو ساله كه در سال 2015 برگزار می ‌شود، به عنوان مقدماتی المپیك 2016 در نظر گرفته خواهد شد.
در مجموع 23 كشور در مرحله مقدماتی مسابقات از غرب آسیا و 18 كشور از شرق آسیا حضور دارند كه در 7 گروه 6 یا 5 تیمی تقسیم‌ بندی شده‌ اند.
دو تیم برتر هر گروه به مسابقه های نهایی سال آینده راه خواهند یافت و بهترین تیم سوم مرحله گروهی و میزبان نیز در این مرحله حاضر می ‌شوند.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه 'سی' این مسابقه ها با تیم های بحرین، تاجیكستان، قطر، كویت و مالدیو هم‌ گروه شده است.


* گروه‌ بندی كامل این مسابقه ها به شرح زیر است:

گروه A: امارات،‌ عراق، عمان، هند، تركمنستان و لبنان.

گروه B: عربستان، سوریه، پاكستان، فلسطین، قرقیزستان و سری ‌لانكا.

گروه C: بحرین، ایران، تاجیكستان، قطر، كویت و مالدیو.

گروه D: ازبكستان، اردن، یمن، بنگلادش و نپال.

گروه E: استرالیا، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ماكائو و تیمور شرقی.

گروه F: كره شمالی، چین، تایلند، هنگ كنگ، لائوس و كامبوج.

گروه G: كره‌ جنوبی، ویتنام، مالزی، میانمار، تایوان و فیلیپین.

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مسابقات فوتبال تیم ملی فوتبال مرحله مقدماتی شرح زیر نایب رییس سوم نایب رییس اول نایب رییس دوم فریده شجاعی هیات رییسه تیم فوتبال فوتبال مصر جام جهانی مسابقه ها احراز پست قلعه نویی مربی تیم بهمن ماه سه شنبه دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا باید در دیداری حساس و سرنوشت ساز در ورزشگاه خانگی خیرونا روبروی این تیم قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند سه امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد.

این تیم در حال حاضر با ۷۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا قرار دارد و خیرونا تنها با دو امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست و بارسا تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا بتواند جایگاه نایب قهرمانی را تا پایان فصل حفظ کند.

ژاوی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی برابر خیرونا: با اشتیاق بسیاری قدم به این بازی خواهیم گذاشت. این دیدار برای ما بسیار مهم و حیاتی است. آنها اعتماد به نفس بسیار زیادی دارند و باید به این تیم تبریک گفت. خیرونا در شرایط فوق العاده است و در حد و اندازه یک قهرمان ظاهر شده است. این چیزی است که به بازیکنانم گفته‌ام. فشار در این بازی بسیار زیاد خواهد بود. آنها وینگرهای خوبی دارند و از یک مهاجم درجه یک استفاده می‌کنند. این فصل برای آنها استثنائی بوده است. این بازی برای ما بسیار دشوار خواهد بود.

رقابت با سرمربی خیرونا: هیچ رقابتی وجود ندارد اما به دنبال انتقام فوتبالی برای بازی رفت هستیم. ما باید بهتر عمل می‌کردیم اما آنها در بسیاری از لحظات قدرتمند ظاهر شدند. ما در محوطه جریمه آنها خوب نبودیم و خوب هم دفاع نکردیم. آنها بازی پویایی را به نمایش گذاشتند. این انتقام تیمی است، نه شخصی. من پیش از این در دور رفت هم گفته بودم که او رقیب سرسختی است و اعتماد به نفس بالایی دارد.

اشتباهات دور رفت: ما در شرایطی اشتباه کردیم که آنها را پیش از این آنالیز کرده بودیم و این موضوع باید درست شود. اما آنها ظرفیت ضربه زدن از درون و بیرون و با شوت از بیرون محوطه جریمه را دارند. آنها تیم بسیار خوبی هستند.

ویتور روکه: اتفاقی که ممکن است رخ دهد این است که احتمال دارد او فردا بازی کند. درباره آینده، هنوز پنج بازی باقی مانده است. ما در پایان فصل صحبت خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان: باعث افتخار فوتبال کاتالان است که خیرونا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد و حتی مدعی کسب عنوان قهرمانی لالیگا باشد. فصل استثنائی و سطح بازی آنها فوق العاده بوده است.

بازیکنان خیرونا: مفاهیم در تیم‌های بزرگ متفاوت هستند چون فشار بازی در بارسلونا با خیرونا قابل مقایسه نیست. آنها شرایط آسان‌تری دارند. این موضوع واضح است و این را در بازیکنان مختلف دیده‌ایم. اما بله، آنها بازیکنان سطح بالایی دارند.

خرید هافبک: الان وقت صحبت درباره آینده نیست چون ما برای کسب جایگاه دوم رقابت می‌کنیم. هنوز یک ماه از مسابقات باقی مانده و الان زمان فکر کردن به بازیکنانی است که داریم و آنها باید جایگاه دوم را برای ما تثبیت کند.

بازی در حد فینال: این بازی فینال نیست اما بسیار حیاتی است. این بازی خیلی مهم است چون ما در دور رفت شکست خوردیم.

لواندوفسکی: حضور لواندوفسکی در این تیم برای ما ارزش بسیاری دارد و وقتی فصل تمام شود درباره آینده او تصمیم خواهیم گرفت. او با این باشگاه قرارداد دارد. قرارداد سرخی روبرتو تمام می‌شود. آقای گلی مهم نیست ، دوم شدن ما مهم است. موفقیت‌های فردی مهم نیستند.

داوران: من تمایلی به پاسخ دادن به شایعات ندارم. هر کس اجازه دارد نظرش را مطرح کند و ما را قضاوت کند. اینجا بارسا است. امیدوارم داوران این موضوع را در نظر بگیرند و تصمیم درستی داشته باشند.

رقابت: ما توانایی رقابت با هر تیمی را داریم. سه ماه است که عالی بازی کرده‌ایم. خیلی خوب رقابت کرده‌ایم.

آرائوخو: فوتبال بازی اشتباهات است. او بارها ما را نجات داده و راهنمایی کرده است. شرایط خاصی به وجود می‌آیند و من فکر نمی‌کنم که به خاطر قراردادش باشد.

پدری: در این فصل به ندرت پیش آمده که ما تمام هافبک‌ها را در اختیار داشته باشیم و این نکته بدی برای من و فلسفه بازی ما بوده است. اما شرایط پدری خوب است و می‌تواند فردا بازی کند.

دیگر خبرها

  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد