Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج صالحی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تزریق واکسن کرونا به پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول به 10 نفر از پرسنل بخش مراقب ویژه بیمارستان اسدآباد واکسن تزریق شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با ترزیق واکسن‌ها فعلا هیچ عارضه‌ای در بین افراد گزارش نشده است گفت: با ورود واکسن‌های بعدی دیگر گروه هدف در شهرستان واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر آزمایش PCR از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در اسدآباد انجام شده است افزود: از این تعداد آزمایش یک هزار و ۳۶۰ نفر مثبت بوده است.
 
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی برای ۲ هزار و ۹۸۰ نفر تست سریع انجام شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد تست ۱۹۵ نفر مثبت گزارش شده است.

صالحی از بهبودی ۳ هزار و ۲۸۹ بیمار در اسدآباد از ابتدای بیماری کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارد و امیدوارم همچنان با رعایت مردم این وضعیت حفظ و به سمت کنترل کامل پیش رود.

 انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبرگزاری فارس همدان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی