Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، طبق درخواست مکرر دانشجویان و کارشناسان نشریات دانشجویی مبنی بر فراهم سازی امکان ثبت اثر جدید، تغییر رسته و ویرایش آثار و نشریات در سامانه جشنواره و موافقت شورای سیاستگذاری دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی، فرصت دریافت آثار برای یک بازه ۲۴ ساعته تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ترافیک بالای سامانه در دو روز پایانی دریافت آثار و عدم امکان ثبت آثار برخی از دانشجویان شرکت کننده در جشنواره نشریات دانشجویی، از روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه تا روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه به مدت ۲۴ ساعت امکان ثبت اثر جدید، تغییر رسته و ویرایش آثار ارسالی فراهم خواهد شد.

به‌دلیل حجم بالای آثار ارسالی و ضرورت بررسی آثار توسط کارشناسان دبیرخانه (مرحله غربالگری) تمدید بازه ۲۴ ساعته به بعد از این مرحله موکول شد تا تمامی آثاری که پس از بررسی در وضعیت نقص اثر قرار می‌گیرند نیز امکان ویرایش داشته باشند.

ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه  پرونده دریافت آثار جشنواره تیتر ۱۲ بسته خواهد شد. کارشناسان نشریات تمامی دانشگاه ها باید ۲۴ ساعت پس از اتمام دریافت آثار یعنی تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن تمامی آثار ارسالی دانشگاه خود را بررسی کنند.

الزامات دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی اعلام شده است.

بر اساس این الزامات فقط مدیر مسئول مجاز به شرکت در بخش نشریات برگزیده و بخش مجازی(صوتی، چند رسانه‌ای و کاغذی الکترونیک ) است. در بخش آثار برگزیده، بخش ویژه و بخش مجازی تنها شخص صاحب اثر مجاز به ارسال آثار است.

آثار و نشریات منتشر شده در بازه زمانی یکم دی ماه ۹۷ تا سی ام دی‌ ماه ۹۹ فقط امکان شرکت در جشنواره تیتر ۱۲ را دارند. شرکت کننده باید حتما در زمان انتشار اثر دانشجو بوده باشد.

دانشجویان باید از ارسال آثار تکراری در یک رسته یا رسته‌های مختلف خودداری کنند. چنانچه یک اثر مشخص (به جز رسته تیتر) دوبار ارسال شده باشد، به تشخیص دبیرخانه تنها در یک رسته تایید و سایر موارد حذف خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با عنوان «تیتر ۱۲» و با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

کد خبر 5145592

منبع: مهر

کلیدواژه: نشریات دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی دانشگاه ها دهه فجر آزمون زبان انگلیسی آزمون استخدامی دانشگاه آزاد شهریه دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی انقلاب اسلامی ایران دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دریافت آثار ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»