Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از تزریق واکسن کرونا به ۱۰ پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ایرج صالحی از تزریق واکسن کرونا به پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول به ۱۰ نفر از پرسنل بخش مراقب ویژه بیمارستان اسدآباد واکسن تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه با ترزیق واکسن‌ها فعلا هیچ عارضه‌ای در بین افراد گزارش نشده است گفت: با ورود واکسن‌های بعدی دیگر گروه هدف در شهرستان واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر آزمایش PCR از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در اسدآباد انجام شده است افزود: از این تعداد آزمایش یک هزار و ۳۶۰ نفر مثبت بوده است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی برای ۲ هزار و ۹۸۰ نفر تست سریع انجام شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد تست ۱۹۵ نفر مثبت گزارش شده است.

صالحی از بهبودی ۳ هزار و ۲۸۹ بیمار در اسدآباد از ابتدای بیماری کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارد و امیدوارم همچنان با رعایت مردم این وضعیت حفظ و به سمت کنترل کامل پیش رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسدآباد واکسن کرونا پرسنل بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیر اداره جهادکشاورزی اسدآباد از افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در سال‌جاری در این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته میزان سطح زیرکشت کلزای این شهرستان حدود ۱۴۸ هکتار بوده که این میزان در سال زراعی جاری به ۳۷۰ هکتار افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعهد کشت کلزا شهرستان اسدآباد در سال‌جاری حدود ۷۰۰ هکتار بوده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تعهد بیش از ۵۰ درصد تعهد محقق شده و ۳۷۰ هکتار کشت کلزا در مزارع این شهرستان انجام شد.

مرادی، یکی از جمله مشکلات کشاورزان کلزاکار را سرمازدگی برشمرد و یادآور شد: امسال سرمازدگی سطح زیرکشت کلزا در این شهرستان موجب شد تا از ۳۷۰ هکتار کشت کلزا در مزارع این شهرستان حدود ۲۰ هکتار آن دچار بدسبزی و سرمازدگی و شوک شود که با این اتفاق در حال حاضر سطح زیرکشت موجود حدود ۳۵۰ هکتار است.

وی از پیش‌بینی برداشت ۸۷۵ تا ۱۰۰۰ تن کلزا از مزارع این شهرستان در سال زراعی جاری خبر داد و تصریح کرد: از هر هکتار سطح زیرکشت کلزا میانگین ۲.۵ تا ۳ تن محصول قابل برداشت خواهد بود.

مرادی، تعداد کلزاکاران این شهرستان را ۱۲۸ نفر برشمرد و مطرح کرد: محصول کلزای شهرستان به کارخانه روغن نهاوند ارسال می‌شود، ضمن اینکه از سال گذشته در شهرستان بهار نیز یک سیلو برای تحویل و خرید تضمینی کلزاکاران اسدآبادی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی