Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر (ع)گفت: امام محمد باقر (ع) همراه با فرزند برومندش امام صادق (ع) اولین نهضت علمی فراگیر را در جهان اسلام پایه گذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب افزود: در این دهه، تهدید‌ها و فرصت‌ها با دهه‌های دوم، سوم و چهارم متفاوت است. برخی نظریه پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم‌ هستند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریم‌ها را خنثی یا کم اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاه‌های کاربردی خود را برای انتقال به شورای عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، ادامه داد: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد. بیشتر بخوانید بعد اجتماعی سند جامع مدیریت اسلامی ضعیف است رضایی بیان کرد: همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. با هسته‌های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی‌توانیم علیه شبکه‌های سازمان یافته ازجمله منافقینی که از آلبانی شایعه افکنی می‌کنند و اسرائیل مقابله کنیم.   او با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی تصریح کرد: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل مؤثر بر تحول فرآیند تولید و قیمت گذاری کالا و خدمات است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی تاثیر فضای مجازی بر قیمت‌گذاری غیرواقعی برخی سهام پرداخت و ضمن انتقاد از ارزان خریدن‌های سوداگرانه ۱۵۰ نفر در ماه‌های ابتدای جهش بورس و ثروت بادآورده برخی شرکت‌ها و موسسات در مرداد و شهریور ماه که عملاً سرمایه مردم را در بورس به یغما بردند، از تلاش اقتصاددان‌های دلسوز کشور و انقلاب در تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات این ۱۵۰ نفر و رفتار سوداگرانه شرکت‌های مذکور خبر داد.

رضایی اظهار کرد: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه‌های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم. با پیروزی انقلاب حاکمیت مردم بر سیاست محقق شد، ولی هنوز بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و بیمه‌ها آنچنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند و دهه پنجم انقلاب را باید به دهه زمینه سازی برای برقراری مردم سالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد تبدیل کنیم؛ و برای این تحول، نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی هستیم.   منبع؛ تسنیم   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قیمت گذاری سهام مردم سالاری اقتصادی موسسات مالی و اعتباری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود