Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین خشت گذاری مجتمع خیرساز روستای حاجی آباد گفت: کلنگ احداث مجتمع ۲۴ کلاسه پویش "کرمان دانا" با زیر بنای سه هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲  هزار و ۸۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

احمد اسکندری نسب افزود: این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰‌ میلیون  تومان به همت ورثه شادروان حاج علی علی‌احمدی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری نسب با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بیان کرد: تاکنون عملیات احداث ۴۲۰ کلاس درس از این تعداد آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۳۹ مدرسه در قالب ۲۸۷ کلاس درس در این استان طی ۶ ماه اخیر اظهار داشت: به همت خیران و با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این مدت عملیات احداث روزانه ۲ کلاس درس در کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به بهره برداری از یک هزار کلاس درس تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: با افتتاح این کلاس ها، سرانه میانگین فضای آموزشی استان کرمان به میانگین کشوری می رسد.

آیین خشت گذاری مجتمع ۲۴ کلاسه خیرساز روستای حاجی آباد با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهز مدارس استان کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران در اولین روز از ماه رجب برگزار شد.

تفاهم نامه سه جانبه ساخت این مجتمع خیرساز بین ادارات کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در حاشیه این آیین خشت گذاری امضا شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان اخبار کنکور معادن و کشاورزی استان کرمان اتاق بازرگانی آموزش و پرورش کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان