Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کارهی صحن علنی مجلس شورای در روزهای یکشنبه (26 بهمن)، سه شنبه (28 بهمن) و چهارشنبه (29 بهمن) هفته آتی اعلام شد. 

این دستور کارهای به شرح ذیل است: 

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن (ارجاع از جلسه علنی)

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک مصوب 1355 و اصلاحات بعدی آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافتقنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر.

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان (اس‌تی‌اس دبلیو 1978(1357).

گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الحاق نه(9) تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران.

گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه‌موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری‌اسلامی‌افغانستان ‌در‌خصوص‌ارتباط بین‌المللی راه‌آهن.

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی.

گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (در اجرای ماده(167) آیین نامه داخلی مجلس). (تقاضای‌رسیدگی طبق‌اصل85 در مورخ‌12/8/1399 به‌تصویب‌رسیده‌است)

سوال‌های رسول‌فرخی‌میکال نماینده محترم لاهیجان‌وسیاهکل (یک فقره) و هاجر چنارانی نماینده محترم نیشابور و فیروزه (یک فقره) از وزیر آموزش و پرورش(سه شنبه مورخ 28/11/1399 ساعت 8:00 صبح )

موارد زیر نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

1. گزارش کمیسیون کشاورزی،آب،منابع‌طبیعی‌ومحیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی(در اجرای تبصره (1) ماده(45) آیین نامه داخلی مجلس)

2. گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی (در اجرای تبصره(1) ماده(45) آیین نامه داخلی مجلس)

3. گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی (در اجرای ماده (234) آیین نامه داخلی مجلس )

4. گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن (در اجرای تبصره(1) ماده(45) آیین نامه داخلی مجلس)

5. گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(1) قانون مدنی از سوی حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم (در اجرای ماده (234) آیین نامه داخلی مجلس )

6. گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملّی (در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

7. گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (در اجرای تبصره (1) ماده(45) آیین‌نامه داخلی مجلس)

8. انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها

9. بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی ( ثبت 171) (چاپ185) طبق اصل هشتاد و پنجم(85) قانون اساسی (در اجرای ماده(164) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی)

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آموزش مجلس دستور کار صحن علنی مجلس پاسخ وزیر آموزش و پرورش به سوالات طرح جهش تولید و تامین مسکن گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد آیین نامه داخلی مجلس اجرای تبصره جمهوری اسلامی اجرای ماده مورد طرح مجلس شورای ماده 45

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند