Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@22:51:03 GMT

◄ روایت جدید در مورد دلیل کمبود سوخت در جایگاه ها

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۳۳۷۳

تین نیوز

مدتی است رانندگان و مالکان کامیون از کمبود سوخت در جایگاه ها خبر می دهند.

به گزارش تین نیوز، اگرچه مسئولان شرکت پخش فرآورده های سوختی این موضوع را تایید نمی کنند اما رانندگان و کامیون داران از چند ماه پیش تا کنون و به طور روزمره در شبکه های اجتماعی از جایگاه های سوختی فیلم و تصویر منتشر می کنند که در آنها پمپ های خاموش و یا صف طولانی کامیون ها به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا هم برای این رخداد 2 فرضیه از سوی رانندگان بیش از پیش مطرح می شود یکی احتمال صادرات بی رویه سوخت و دیگری روشن کردن ژنراتورهای برق برای استخراج بیت کوین.

بیشتر بخوانید:

عکس| مسئولان شرکت پخش ببینند! پاسخگویی به اعتراض رانندگان کامیون با پمپ‌های روشن بدون سوخت

اما به تازگی احتمالات دیگری نیز برای کمبود سوخت در جایگاه ها مطرح شده است که صحت آن همچون دیگر موضوع های مطرح شده، مشخص نیست.

در این زمینه شنیده شده تعداد زیادی چاه نفت از مدار تولید و استخراج خارج شده است و پالایشگاه ها با یک چهارم ظرفیت کار می کنند.

همچنین گفته می شود انبارهای ذخیره فرآورده های سوختی پر شده است و جا برای ذخیره سازی مجدد نیست و به همین دلیل از کشتی های اجاره ای به عنوان انبار ذخیره استفاده می شود.

ضمن این که تفاوت نرخ  سوخت برای مصرف داخلی و صادرات موجب شده است فروش فرآورده های سوختی به دلار مد نظر باشد و نه به ریال و برای همین هم محدودیت های زیادی در داخل اعمال می شود.

به گزارش تین نیوز، این که چقدر احتمالات مطرح شده برای نبود یا کمبود سوخت در جایگاه ها درست باشد مشخص نیست و همه اینها فقط در شبکه های اجتماعی عنوان شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جایگاه سوخت رانندگان کامیون کامیون داران کمبود سوخت پمپ بنزین کمبود سوخت گازوئیل شرکت پخش فرآورده های نفتی کمبود سوخت در جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم

یکی از روش هایی که برای متوقف کردن خودروهای خاطی و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ریل هایی است که کف خیابان پهن می شوند و با شیوه های مختلف خودرو را متوقف می کنند. یکی از این ریل ها با استفاده از توری، لاستیک خودروی خاطی را قفل کرده و موجب توقف آن می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود