Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف حمزه پور روز شنبه در حاشیه اردوی تیم ملی فوتوالی در اهواز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوزستان از سواحل بسیار خوب با وسعت زیاد برخوردار است که می توان با استفاده از این ظرفیت ، به توسعه فوتوالی کمک کرد لذا انتظار داریم که مسئولان این استان فضای مناسبی برای فعالیت علاقه مندان به این رشته مهیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت فوتوالی در استان هایی که سواحل ندارند مثل کرمان، یزد و اصفهان بسیار چشمگیر است در حالی که برخی از استان های کشور که سواحل گسترده ای دارند در این زمینه فعالیت کمتری دارند در حالی که می توان از این امکانات به نحو خوبی بهره برد.

دبیر انجمن فوتوالی کشور ادامه داد: سال گذشته فدراسیون جهانی یک دوره مسابقات فوتوالی در تایلند برگزار کرد که ایران عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب کرد.کسی فکر نمی کرد که ما بتوانیم این مقام را در سطح جهان کسب کنیم اما این اتفاق خوشایند برای فوتوالی رقم خورد.

وی گفت: کشور تایلند در فوتوالی حرف اول را در جهان می زند که سال گذشته توانستیم آنها را شکست دهیم. سال گذشته علاوه بر برگزاری مسابقات منظم، ۱۰ اردو در فواصل مختلف سال برگزار کردیم و این موضوع یکی از عوامل موفقیت ایران در مسابقات جهانی بود.

حمزه پور افزود: با همه محدودیتهایی که کرونا بوجود آورده سعی می کنیم ملی پوشان را در سطح آمادگی قرار دهیم چرا که مسابقات جهانی هند را پیش رو داریم و کرونا نمی‌تواند مانعی برای حضور قدرتمند ما در این مسابقات باشد. از سال آینده برای نخستین بار لیگ فوتوالی کشور راه‌اندازی می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته و شناسایی و پرورش بازیکنان مستعد دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۶ اردوی تدارکاتی و تمرینی تیم ملی فوتوالی در استان‌ها برگزار شده و تداوم آن و برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان جزو برنامه‌های مهمی است که توسط فدراسیون با همکاری انجمن فوتوالی در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

دبیر انجمن فوتوالی کشور ادامه داد: در اسفندماه مسابقات کاپ آزاد را در کرمان داریم که امیدوارم وزارت بهداشت مجوزهای لازم برای برگزاری این رویداد مهم را به ما بدهد تا بتوانیم برنامه های خود را عملیاتی کنیم. دومین مرحله جام ستارگان فوتوالی کشور روز گذشته با حضور هشت تیم در اهواز برگزار شد که در پایان تیم گلساپوش یزد قهرمان شد.

وی با اشاره به اینکه فوتوالی، ورزش پرنشاط و جذابی است که هزینه چندانی ندارد گفت: خوزستان بازیکنان بسیار قوی در این رشته دارد و بعضا در تیم ملی حضور دارند. ظرفیت های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که اگر به درستی از آنها استفاده شود می توان شاهد حضور متعدد بازیکنان خوزستانی در تیم های ملی باشیم.

به گزارش ایرنا فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده است که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود .بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند.

انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل شده است و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد.

برگزاری اردوی تیم ملی فوتوالی در اهواز

مرحله سوم اردوی تیم‌ملی فوتوالی جوانان از امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه به میزبانی اهواز آغاز شد و تمرینات ملی پوشان زیر نظر سرمربی تیم ملی تا روز ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

با صلاحدید کادر فنی تیم ملی، ۱۲ بازیکن به این اردو دعوت شده اند که محمدعلی شجاعی تنها بازیکن خوزستانی حاضر در این اردو است.

سیدمهدی میرجلیلی، سیدحسین میرحسینی، علیرضا مرادی، سیدمهدی میرحسینی، محمدجواد سلیمانی، علی کرمی، امیرحسین دهقانی، الیاس مرتضی‌پور، داوود شکری، امیرحسین دهقانی‌زاده و حمزه میرزاعلی، ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.

برچسب‌ها فوتوالی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتوالی خوزستان اهواز فوتوالی خوزستان اهواز اخبار کنکور تیم ملی فوتوالی انجمن فوتوالی فوتوالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان

بانک امانات تجهیزات پزشکی خانه هلال روستایی در شهرستان دشتستان با حضور مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور رونمایی و افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، عباس احدپور  صبح امروز در آیین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان اظهار داشت: وقتی از نیاز و اهمیت موجودیت این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموارتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور با اشاره به وجود 142 روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: باید تلاش مضاعف در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطقه همت کنیم.

احدپور با قدردانی از تلاش خیرین در همراه کردن مسیر خدمت‌رسانی گفت: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده است.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور با اشاره به افتتاح بانک امانات پزشکی خانه هلال روستای در دشتستان اظهار کرد: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالاهای پزشکی راه‌اندازی شده است. در عرصه امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا