Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@04:41:20 GMT

اخبار بیمارستان‌های اهواز نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۴۲۲۲

اخبار بیمارستان‌های اهواز نگران‌کننده است

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به وضعیت قرمز اهواز و هشت شهر دیگر، خواستار اتخاذ تصمیم‌های قاطعانه و سریع و سختگیرانه از سوی ستاد مدیریت کرونا برای برقراری محدودیت‌ها در استان شد.

به گزارش ایسنا، سید کریم حسینی اظهار کرد: متاسفانه اخبار نگران‌کننده‌ای از بیمارستان‌های اهواز و حدود هشت شهرستان دیگر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ۹ شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند و متاسفانه شیب صعودی بدی در ابتلا شاهد هستیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این وضعیت، آمادگی کامل کادر بهداشتی و درمان و نیز آمادگی مدیران برای اعلام هشدار در این شهرستان‌ها را طلب می‌کند.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر در سطح شهر‌ها برگزاری مراسم عزاداری و عروسی را بدون محدودیت مشاهده می‌کنیم و اگر محدودیتی نیز اعلام شود، از سوی مردم رعایت نمی‌شود.

حسینی افزود: از بابت کمبود تخت‌های بیمارستانی در خوزستان نگرانیم و نگران هستیم که دانشگاه‌های علوم پزشکی نتوانند جوابگوی این حجم از بیماران باشند.

وی بیان کرد: ما نیز در کنار مسئولان بهداشت و درمان، به مردم هشدار می‌دهیم و خواهش می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. جمعه شب در یک بازدید میدانی در سطح شهر اهواز مشاهده کردیم که پارک‌ها و رستوران‌ها پذیرای شهروندان هستند و حضور مردم با عدم رعایت فاصله‌گذاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشهود است.

وی افزود: این وضعیت شاید ناشی از این باشد که مردم در مقطعی، اطمینان خاطری پیدا کردند و رعایت دستور‌های بهداشتی کمتر شد. متاسفانه کرونا نیز ویروسی است که بسیار خبیثانه و ناجوانمردانه عمل می‌کند و ناگهانی آمار را بالا می‌برد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: متاسفانه در حال حاضر اهواز و هشت شهر دیگر خوزستان در این وضعیت هستند و البته شروع افزایش شیوع در برخی شهر‌های خوزستان بود که باعث شد این وضعیت به شهر‌های دیگر نیز منتقل شود.

وی تصریح کرد: تنها خواهش و درخواستی که از مردم داریم این است که پروتکل‌ها و دستور‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و به مدیران تصمیم‌گیر در حوزه برقراری محدودیت‌ها نیز این هشدار را می‌دهیم که هر چه سریع‌تر در خصوص اقداماتی که برای ایجاد محدودیت لازم است، اقدام کنند.

حسینی افزود: روز شنبه باید جلسه ویژه ستاد مدیریت کرونا در خوزستان برگزار و تصمیم‌های قاطعانه و سریع و سختگیرانه اتخاذ شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار کرونا در ایران کووید 19 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف هفت دستگاه خودرو در محور شوش - اهواز در روز دوشنبه سه نفر مصدوم بر جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی گفت: در این تصادف خودروهای پراید، پژوپارس، نیسان، 2 کامیون، ایسوزو و نیسان دو کابینه به دنبال لغزندگی جاده ناشی از بارندگی با هم برخورد کردند.

وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس 115 از شوش به محل حادثه اعزام شد اما مصدومان شامل سه مرد در رده سنی 36 تا 39 ساله با رضایت شخصی به بیمارستان منتقل نشدند.

به گزارش تسنیم، تصادف 2 دستگاه خودرو در سه راهی گتوند طی 24 ساعت گذشته نیز یک کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • عادی بودن وضعیت روستاهای حاشیه رودخانه دز در مقطع اهواز
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان