Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@11:04:03 GMT

ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت یدک بنز

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۴۸۷۲

ساخت سوئیچ بنز و ساخت ریموت یدک بنز

در مرکز ساخت سوئیچ ، تمامی خدمات برای خودروی بنز از جمله ساخت سوئیچ و ریموت یدک بنز، ساخت کلید یدک بنز و نوع اسمارت کی (کیلس) برای مدل های جدید توسط تیمی متبحر و سابقه طولانی در زمینه ساخت ریموت بنز که یکی از پیشرفته ترین ایمنی ها را در دنیا دارد توانسته است با کمک دستگاه های پیشرفته و در کمترین زمان ممکن در خدمت عزیزان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، این مرکز بدون خارج کردن قطعه ای از خودروی شما و فقط با کمک کامپیوتر و دیاگ خودرو اقدام به ساخت سوئیچ بنز می نماید. به دلیل اینکه شرکت بنز توانسته است با به کار گیری علم روز و توانمندی در صنعت خودرو سازی خودرویی تولید کند که از نظر ایمنی و ضد سرقت و غیره... بسیار مقاوم و مطمئن و به روز می باشد، بنابراین ساخت ریموت و سوئیچ بنز نیازمند دانش بالا در این زمینه می باشد تا بدون هیچ خطا و مشکلی ریموت و سوئیچ یدک خود را تحویل بگیرید پس حتما به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید که با افتخار مرکز ساخت سوئیچ آماده ارایه این خدمات به شما عزیران است.

تمامی خدمات مانند پروگرام ریموت و کددهی سوئیچ و بازگشایی درب خودرو در صورت مفقودی تمامی سوُیچ ها و ریموت ها در محل برای تمامی مدل های بنز اعم از کلاس A – کلاس B – کلاس C  - کلاس S – کلاس E  - کلاس GLK – کلاس GLC و ...  در مکز انجام می شود.

ساخت سوئیچ و ریموت یدک بی ام و

ریموت خودرو یا سوئیچ خودرو عملا یکی از اصلی ترین و مهم ترین وسیله ای است که می‌شود به داخل خودرو دسترسی داشت که بنا به هر دلیلی اگر ریموت بی ام و شما گم شده باشد یا خراب شده باشد تقریبا دیگر از خودرو نمی‌توان استفاده کرد و شما بایستی در اسرع وقت و با خونسردی با به یکی از مراکز معتبر مانند مرکز ساخت سوئیچ مراجعه فرمائید و پس از اینکه مدارک خودروی شما رویت شد ، درب خودرو را با کمک ابزار مخصوص و پیشرفته کامپیوتری باز می کنند.

اما این نکته فراموش نشود که قبل از مفقودی سوئیچ  و ریموت خودرو اقدام به ساخت سوئیچ بی ام و و ریموت یدک بی ام و در اسرع وقت بفرمائید زیرا ساخت سوئیچ یدک بی ام و بعضی از مدل ها با تجهیزاتی انجام می شود که با توجه به تحریم های کنونی، یا امکان پذیر نمی باشد یا زمان زیادی را صرف می کند تا یک مدل سوئیچ و ریموت از کشور سازنده سفارش داده شود و خودروی شما علنا در این بازه زمانی قابل استفاده نیست .

پروگرام و کددهی سوئیچ و ریموت یدک بی ام و

شما نگران پروگرام داخل ریموت بی ام و نباشید که مرکز ساخت سوئیچ آن را بدرستی برای ریموت خودروی شما کددهی و برنامه ریزی می‌کنند و چنانچه ریموت شما گم شده یا سرقت شده باشد آن را از طریق دستگاهی به نام دیاگ بدون خارج کردن قطعه ای،  غیر فعال می‌کنند  و ریموت قبلی و گمشده دیگر قابل استفاده نمی‌باشد و خودروی شما به ایمنی قبل بر‌می‌گردد.

در داخل ریموت خودرو قطعه‌ای وجود دارد به نام تراش تیغه که در واقع قطعه‌ای است که بسیار پیشرفته و حساس و کاربردی در تولید و ساخت ریموت ، که ساخت آن از طریق دستگاههای بسیار پیشرفته و بدون ضریب خطا و با افرادی که در این کار بسیار فنی و با تجربه هستند صورت می‌گیرد که از طریق دستگاه سی ان سی صورت می پذیرد.

خدماتی از جمله پروگرام و کددهی ریموت های کی لس گو بی ام و ،ساخت کلید یدک بی ام و بدون اتلاف وقت شما و حتی اگر قاب ریموت خودروی شما خراب یا شکسته شده باشد می‌توانید در مراکز ساخت سوئیچ، که اگر قابل تعمیر باشد، تعمیر می‌شود و یا تعویض می‌گردد.

ساخت سوئیچ هیوندا و ساخت ریموت یدک هیوندا

یکی دیگر از خدمات مرکز ساخت سوئیچ برای خودرو های هیوندا، معروفترین برند خودرو بعد از بی ام و و بنز ، ساخت سوئیچ هیوندا و ریموت یدک در اسرع وقت با تیمی با سابقه در زمینه تعریف و ساخت سوئیچ و ریموت هیوندا برای تمامی مدل ها از جمله خودروی هیوندا آزرا ، سونوتا ، آوانته ، توسان ، ورنا  با دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک در خدمت شما بزرگواران می باشد.

در صورت گم شدن یا مفقود شدن یا سرقت رفتن سوئیچ یا ریموت هیوندا با مراجعه به مرکز ساخت سوئیچ ، کد های قبلی تعریف شده بروی خودرو و سوئیچ یا ریموت حذف ، پاک و غیر فعال می شود و یک کد جدید بروی سوئیچ و ریموت تعریف می شود.

اگر به دلایلی به مراکزی که معتبر نیستند مراجعه شود نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد بلکه مشکل شما دو چندان خواهد شد ، باعث می شود که در سیستم کامپیوتری خودروی شما خطاهایی اتفاق بیفتد و خودرو دچار مشکل شود و به قطعه های دیگر خودرو نیز آسیب بزند.

باز کردن درب هیوندا بدون سوئیچ و ریموت

یکی از روش‌های باز کردن درب خودروی هیوندا استفاده از ابزار مخصوص می‌باشد که  حدودا 10 دقیقه زمان می‌برد زیرا این ابزار مختص برای این قفل‌ها ساخته شده است. تلاش برای باز کردن با ابزار قدیمی و نیز با آوردن کلید ساز و قفل ساز برای باز کردن درب خودروی هیوندا و یا شکستن شیشه خودرو بی نتیجه است و احتمال دارد که حتی قفل در نیز آسیب ببیند و برای تعمیر آن نیز مجبور می شوید هزینه بیشتری متقبل شوید و قطعا برای شما هیچ نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.

در مرکز ساخت سوئیچ ، درب خودروی هیوندا با کمک شماره شاسی یک تیغه فلزی با دستگاه های تمام اتوماتیک  تراش می دهند و با کمک آن بدون هیچ آسیبی درب خودرو را باز می کنند.مرکز ساخت سوئیچ خدمات سیار 24 ساعته نیز کار را برای تمام افراد آسان کرده است تا هم در وقت و هم هزینه شما صرفه جویی شود و از خدمات بالا بهره ببرید.

خدمات 24 ساعته ساخت سوئیچ هیوندا به شرح زیر می باشد:

کددهی و پروگرام سوئیچ و ریموت هیوندا همه مدل ها متخصص در باز کردن درب هیوندا در محل با رویت کردن مدارک شناسایی خودرو با ابزار مخصوص آلمانی تعریف و کددهی ریموت کیلس (اسمارت کی) هیوندا تعویض قاب و باطری ریموت و سوئیچ هیوندا ست کردن کاملایموبلایزر هیوندا و تعمیر قفل فرمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوئیچ بنز خودروی هیوندا سوئیچ و ریموت باز کردن درب ریموت خودرو خودروی شما درب خودرو قطعه ای مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD