Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام حسن کریمی ظهر امروز در مجمع سالانه دبیران و معلونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم اظهار داشت: تبیین این دو فریضه الهی در جامعه یک ضرورت است.

وی افزود: در همین راستا ستادهای امر به معروف وظیفه آگاه‌سازی آحاد جامعه نسبت به این فرایض الهی را بر عهده‌ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: امر به معروف، جامعه به سمت صلاح و پیشرفت حرکت می‌دهد و تقویت حضور مردم در میدان امر به معروف و نهی از منکر ماموریتی بر عهده ستادهای شهرستانی است.  

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: از سوی دیگر قانون قانون امر به معروف و نهی از منکر در کشور تصویب شده و اگر کسی بواسطه انجام این واجبات الهی مورد هجمه و آسیب قرار بگیرد قانون از او حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: تمامی سطوح مردمی، نهادی و اداری امر به معروف و نهی از منکر در استان هرمزگان شکل گرفته و تشکیل گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: در بحث گروه‌های جهادی، تمامی کسانی که درخواست مجوز برای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، ما این مجوز را به صورت گروهی و فردی برای آنان صادر می‌کنیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس،  مجمع سالانه دبیران و معلونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم در حال برگزاری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان امر به معروف و نهی از منکر جزیره قشم صدور مجوز امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب