Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز شنبه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون زبان وزارت علومدوره جدید آزمون msrt (آزمون زبان وزارت علوم) در روزهای ۷ و ۸ اسفندماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند تا ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۵ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش برنا؛ آزمون زبان msrt در روزهای پنج شنبه مورخ ۷ اسفند ۹۹ (ویژه داوطلبان آقا) و جمعه مورخ ۸ اسفند ۹۹ (ویژه داوطلبان خانم) برگزار می‌شود و  مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر رعایت پروتکل‌های جاری بهداشتی مقابله با کرونا، نداشتن تست مثبت کرونا در دو هفته پیش از ثبت نام، از شرایط مهم برگزاری آزمون msrt است.

برگزاری آزمون msrt در دو روز متوالی در راستای پاسخ به تقاضای بالای دانشجویان برای شرکت در این آزمون صورت می‌گیرد.

همچنین داوطلبانی که در آزمون آبان ماه ثبت نام کرده و در آزمون ۳۰ بهمن ۹۹ شرکت می‌کنند، نمی‌توانند در آزمون‌های فوق (۷ و ۸ اسفندماه) ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام اداره کل بورس و اعزام سازمان امور دانشجویان، داوطلبانی که در دو هفته گذشته تست کرونای آنها مثبت بوده نباید نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در این راستا بدیهی است کنترل‌های لازم در بدو ورود انجام می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت علوم آزمون زبان آزمون زبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کاغذ وطن با تیتر "شرکت‌های بزرگ منافع مردم استان را در نظر بگیرند" از زبان رئیس کل دادگستری استان کرمان از بررسی مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های بزرگ استان خبر داده و عنوان کرده است: شرکت‌های بزرگ استان باید در تصمیمات و فعالیت‌های خود منافع مردم و استان کرمان را در نظر بگیرند.

روزنامه واقعه نیز با تیتر "مس باهنر حلقه برجسته در زنجیره ارزش" به حضور فعال و چشمگیر مس باهنر و بازدید وزرا و مقامات دولت یازدهم از غرفه مس باهنر در ششمین نمایشگاه اکسپو ٢٠٢٤ پرداخته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آیلتس چیست؟
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد