Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: خانم جوان با انگیزه و خلاق بازه سنی بین 20 الی 35 سال مسلط به اصول و فنون مذاکره روابط عمومی خیلی قوی فن بیان عالی زمینه کاری فروش ماشین های اداری و مانیتور شنبه تا چهارشنبه تمام وقت، پنج شنبه ها نیمه وقت حقوق ثابت حداقل 3.000.000 تومان  بیمه از روز اول کاری  پورسانت  محیط کار امن و مناسب منشی جنسیت: خانم جوان با انگیزه و خلاق بازه سنی بین 20 الی 30 سال روابط عمومی قوی فن بیان عالی آشنا به ویندوز و ورد و اکسل شنبه تا چهارشنبه تمام وقت، پنج شنبه ها نیمه وقت حقوق وزارت کار  بیمه از روز اول کاری  محیط کار امن و مناسب مشاوره مالی جنسیت: آقا، خانم مسلط به گزارش فصلی و اظهار نامه ارزش افزوده و اظهار نامه کل و تحریر دفاتر مسلط به کلیه امور حسابداری و صورتهای مالی، قوانین امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی تسلط بر نرم افزار سپیدار، بیمه، مالیات، حقوق و دستمزد مسلط با کلیه امور مالی دارای حداقل مدرک کارشناس حسابداری دارای حداقل 7 سال سابقه کار پاره وقت حقوق و مزایا توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02158637 تلفن 02186124001 موبایل 09123086506 تلگرام 09123086506 واتساپ 09123086506 ایمیل qmita.co@gmail.com لینک http://www.qmita.com آدرس: تهران، محدوده خیابان وزرا

 

پربیننده ترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود استخدام سرپرست مالی در آتیس تجارت سلامت در تهران استخدام مهندس شیمی از فارس جهت کار در عسلویه استخدام مهندس مکانیک، مهندس برق الکترونیک، تکنسین تاسیسات جهت کار در اردبیل استخدام نماینده علمی و فروش با حقوق ثابت، پورسانت و بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش روز جهانی مشاوره گفت: یکی از مسئولیت‌های معاونت امور زنان و خانواده در سند مهندسی و فرهنگی، تدوین منشور مشاوره خانواده است که به تدوین نهایی رسیده و پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

وی افزود:برای برنامه‌ریزی در پیشگیری یا کاهش طلاق، برنامه مدونی در ستاد زن و خانواده در دولت تصویب و پلتفرم همساز برای زوجین نوپا ایجاد شد و مشاوره برای زوجین و مهارت های زندگی به آنها آموزش داده می شود.

وی با اشاره به صفر شدن پشت نوبتی مستمری زنان سرپرست خانوار، گفت: خدمات و حمایت هایی مشاوره ای به هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نقش روانشناسان در امیدآفرینی، افزود: نقش روانشناسان در شادی آفرینی در زندگی در روح و جان بشر و تلاش برای بهینه بودن و زیبا زندگی کردن افراد بر کسی پوشیده نیست. در درمان بیماری های جسمی توصیه به روان آرام و سالم و روح شاداب می شود و این روح و روان است که می تواند سلامت جسم را تضمین کند یا به او برگرداند.

خزعلی ایجاد انگیزه، امید آفرینی، عشق و نشاط با توجه به شناخت توانمندی ها را مهمترین نقش روانشناس دانست، گفت: نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها بر کسی پوشیده نیست و روانشناسان در ارتقای بینش، روش، دانش، کنش و واکنش نقش اساسی دارند و این روانشناسی سلامت و روانشناسی کمال است و روانشناسان می توانند توانمندی های فرد را به خوبی شناسایی کنند و قوه ها، داشته ها، ظرفیت ها و استعدادهای فرد را تبدیل به عمل و فعلیت و زندگی اور را متحول کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه