Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید میدانی از محل قبرستان تاریخی اونار به همراه شورا و دهیار این روستا گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام‌شده موزه سنگ در روستای هدف گردشگری اونار شهرستان مشگین‌شهر احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این زمینه گفت: با توجه به تامین اعتبار برای اجرای موزه سنگ در روستای اونار، تا پایان سال ۹۹ این محوطه ساماندهی و تبدیل به موزه سنگ خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر راه‌اندازی موزه را از راهکار‌های جذب گردشگر و معرفی منطقه عنوان کرد و افزود: با معرفی موزه سنگ اونار می‌توانیم شاهد حضور هر چه بیشتر گردشگراندر این روستای تاریخی باشیم.

ایمانی بیان کرد: روستای اونار به دلیل جاذبه‌های گردشگری متنوعی که داشته از مناطق دارای ظرفیت بالا برای جذب گردشگر به شمار می‌رود که راه‌اندازی موزه نیز می‌تواند کمک قابل توجهی به رونق گردشگری در این شهرستان باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه میراث فرهنگی آثار تاریخی جذب گردشگر مشگین شهر موزه سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر

بابک نونهال در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و به پاس گرامیداشت یوم شهادت آقا امام جعفر صادق (ع) و با تلاش عوامل زندان، گروه هسته جهادی بخشایش و خیرین مشگین شهری دو زندانی که چهار سال پیش در دو حادثه متفاوت باعث قتل دو نفر شده بودند با گذشت اولیاء دم از پای چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از اولیای دم در فرهنگ سازی صلح و سازش خاطرنشان کرد: کلیه افراد مرتبط با این پرونده اعم از اولیا دم یا وساطت کنندگان در گذشت اثبات کردند که با توسل به ائمه اطهار علیه السلام می‌توان از بالاترین حق خود که همان حق قصاص بود گذشت نمود.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با احتساب این پرونده در 6 ماهه گذشته تاکنون چهار مورد گذشت از قصاص نفس در این شهرستان اتفاق افتاده است.

نونهال از شهروندان، افراد صاحب نفوذ و صلح یاران خواست؛ در سنت حسنه اصلاح ذات البین همیار و مددکار دستگاه قضایی در رفع خصومت‌ها باشند.

کد خبر 6097573

دیگر خبرها

  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • از سند ثبت ملی بافت تاریخی روستای بیابانک رونمایی شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد