Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۰۰۰ تن بذر پایه علوفه به دلیل تغییر گروه کالایی و لزوم پرداخت مابه التفاوت ارزی در گمرک کشور در معرض فساد است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی امور گمرکی میهمان برنامه پیگیری شبکه خبر بود و درباره وضعیت بیش از ۱۰۰۰ تن بذر پایه علوفه در گمرک توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون فنی امور گمرکی گفت: این کالا ابتدا در گروه یک بود و ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق میگرفت، اما بعد به گروه ۲۱ منتقل شد و اکنون صاحبان که موظف به پرداخت ما به تفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز نیمایی هستند تمایلی به ترخیص ندارند.

وی  با بیان اینکه این کالاها حدود ۱۰ ماه پیش به گمرک رسیده است، افزود: اگر صاحبان کالا قصد ترخیص نداشته باشند این کالا به عنوان کالای متروک تحویل سازمان اموال تملیکی خواهد شد.

جمال ارونقی تاکید کرد: اگر با طرح موضوع در ستاد تنظیم بازار، اجازه ترخیص با همان ارز ۴۲۰۰ تومانی داده شود، احتمالا صاحبان کالا اقدام به ترخیص می کنند.

او گفت: لازم است موضوع مذکور قبل از فساد کالا در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شود.

وی احتمال در آستانه فساد بودن این کالا را رد نکرد و در ادامه درباره برخی گروه‌های کالایی در معرض فساد دپو شده در گمرک با توجه به نزدیک شدن به فصل گرمای بنادر کشور توضیحاتی ارائه کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گمرک ، پیگیری ، رسوب کالا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گمرک پیگیری رسوب کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

دریافت 11 MB کد خبر 6094130

دیگر خبرها

  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد