Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه، دومین مرحله کمک های بانک سینا شامل 1800 بسته معیشتی به نیازمندان و ایتام اهدا شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به منظور تامین هزینه مایحتاج اولیه زندگی اقشار نیازمند و ایتام، دومین مرحله از کمک های بانک سینا شامل 1800 بسته معیشتی به مبلغ 10 میلیارد ریال شامل برنج ایرانی، روغن، چای، خرما، پنیر، ماکارونی، حبوبات، مرغ، گوشت و قند و شکر تهیه و با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران بزرگ در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است بانک سینا پیشتر نیز در جهت همراهی با رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، تعداد 2000 بسته معیشتی را از محل کمک های کارکنان به قیمت بیش از 8 میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده بود.

این بانک با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از کرونا در کشور اقدامات قابل توجهی را انجام داده که کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در 7 استان کشور، اهدای 300 دستگاه تبلت به دانش آموزان مددجوی سازمان بهزیستی، اهدای 51 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مراکز بهداشت مناطق کم برخوردار و همچنین اعطای وام قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده کرونا از اهم این اقدامات در سال جاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا پول نیوز بسته معیشتی نیازمندان کرونا بسته معیشتی بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی