Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:17:39 GMT

پایان اردوی چهارم تیم ملی کاراته بانوان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۵۹۰۸

پایان اردوی چهارم تیم ملی کاراته بانوان

مرحله چهارم اردو تیم ملی کاراته بانوان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، مرحله چهارم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران که از ۱۸ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.

در مرحله سوم اردو تیم ملی کومیته کاراته بانوان حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی، لیلابرجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان بانوان کاراته ایران بودند که تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین مرحله از اردوی تیم کاتا نیز مهسا افسانه، نگین باقری، فاطمه صادقی، حدیث جمال، فاطمه ایمانی و زینب سادات حسینی حضور داشتند که تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام دادند.  

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی بانوان، مرحله پنجم اردوی تیم ملی کومیته و مرحله دوم اردوی تیم ملی کاتا کاراته بانوان ایران از ۳۰ بهمن الی ۷ اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت‌های کاراته وان استانبول، مراکش و پاریس که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان كاراته کاراته بانوان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان