Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر تخلیه پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه الحسکه واقع در شمال شرق سوریه است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، گزارش‌های رسانه‌ای بیانگر آن است که نظامیان آمریکایی پایگاه خود را در حومه الحسکه واقع در شمال شرق سوریه تخلیه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان آمریکایی پایگاه خود را در منطقه «تل علو» در حومه الحسکه تخلیه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نظامیان، بعد از تخلیه پایگاه مذکور، تجهیزات خود را به کشور عراق منتقل کرده‌اند. نظامیان آمریکایی در رفت و آمد‌های خود از گذرگاه غیر قانونی الیعربیه استفاده می‌کنند.

چند روز قبل نیز رسانه‌های وابسته به مخالفان سوری اعلام کرده بودند که یک کاروان ائتلاف بین المللی تحت سرکردگی آمریکا متشکل از ۴۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی و لجستیک از طریق گذرگاه «الولید» در مرز با عراق وارد خاک سوریه شد.

این منابع افزودند که کاروان مذکور به سمت پایگاه‌های آمریکا در استان الحسکه رفته است.

نظامیان آمریکایی در حالی به این رفت و آمد‌های غیر قانونی خود میان سوریه و عراق ادامه می‌دهند که دولت دمشق بار‌ها بر اشغالگر بودن این نظامیان و حضور غیر قانونی آن‌ها در سوریه تاکید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایگاه نظامیان آمریکایی الحسکه الیعربیه نظامیان آمریکایی حومه الحسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق

وزارت دفاع سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه