Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آران و بیدگل گفت: مساجد در پویایی محلات و خدمت رسانی به مردم نقش محوری دارند و از ابتدای شیوع کرونا، کارکردهای اجتماعی خود را نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آیین رونمایی و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی مسجد ملاشکر الله آران و بیدگل گفت: مساجد با کارکردهای متنوع خود در روزهای کرونایی توانسته اند بار دیگر روحیه امید و همدلی و اتحاد را در جامعه جاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: از ابتدای شیوع کرونا، مساجد کارکردهای اجتماعی خود را نشان داده اند و فعالیت ‌هایی از جمله ضدعفونی و میکروب زدایی، تهیه بسته‌های کمک معیشتی و توزیع بین نیازمندان در پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد انجام شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: مساجد در پویایی محله و خدمت رسانی به مردم نقش محوری داشته و می بایست برنامه های محلات با محوریت مساجد و با نظارت امام جماعت محل برگزار شود.

 

وی در ادامه به اهمیت فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه پرداخت و عنوان کرد: با طرح این مسئله از سوی مقام معظم رهبری ، کمک رسانی ها به محرومین چند برابر و به صورت سامان یافته تر انجام پذیرفت.

 

در ادامه این مراسم، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با قدردانی از بسیجیان پایگاه شهید بهشتی و همچنین نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکرالله و خیرین محله در خصوص تهیه بسته های معیشتی و کمک رسانی به محرومین ، بیان داشت : تاکنون تعداد دو هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی از سوی خیرین محله و مسجد ملا شکرالله تهیه و توزیع شده است.

 

سرگرد پاسدار ابوالفضل حسین دوست افزود: مساجد قلب تپنده محلات هستند و اگر حضور مساجد در عرصه ‌های مختلف پررنگ‌تر شود و به جایگاه اصلی خود بازگردد، بخش اعظمی از مشکلات مردم نیز قابل ‌حل است.

 

وی در ادامه از اقدامات موثر گروه های جهادی محله در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

 

در مرحله هشتم رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه حافظین سلامت شهید بهشتی آران و بیدگل با کمک پایگاه شهید بهشتی و کانون فرهنگی هجرت مسجد ملاشکر الله تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی جمعا به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع شد.

 

مسجد ملاشکرالله، از مساجد محوری شهرستان آران و بیدگل است که در زمان انقلاب اسلامی یکی از پایگاه های مهم در مبارزات انقلابی مردم این شهرستان بود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی