Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید میدانی از فرآیند تجهیز و تکمیل ۷ ایستگاه در شرف افتتاح خطوط ۶ و ۷، آخرین وضعیت عملیات اجرایی و مراحل پایانی آماده‌سازی ایستگاه‌های مورد نظر را همراه با پیمانکاران و مجریان خطوط مربوطه مورد بررسی قرار داد.

امام در این پیمایش میدانی، ابتدا ۴ ایستگاه شهید ستاری، شهید اشرفی اصفهانی، یادگار امام (ره) و شهرک آزمایش که همگی مربوط به خط ۶ هستند را بازدید کرده و در بخش دوم به ایستگاههای آهنگ، شهید محلاتی و میدان قیام در خط ۷ سرکشی کرد؛ البته ورودی شمالی ایستگاه میدان صنعت که قرار است این هفته به عنوان ورودی دوم ایستگاه مذکور افتتاح شود نیز در زمره بازدیدهای دست‌اندرکاران شرکت مترو و پیمانکاران مرتبط قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش غیر از ایستگاه میدان صنعت که ورودی شمال غربی و سالن فروش بلیت مستقل آن قرار است هفته جاری به روی مردم گشوده شود، سایر ایستگاه‌های سرکشی شده در بازدید اخیر مدیرعامل شرکت مترو، جزو ایستگاه‌هایی هستند که در نوبت افتتاح قرار داشته و عمده بخش‌های باقی مانده تا تکمیل آنها به تهیه و نصب تجهیزاتی از قبیل پله برقی و آسانسور مربوط می‌شود. اولین ایستگاهی که در این بین آماده بهره‌برداری خواهد شد، ایستگاه شهید محلاتی در خط ۷ است؛ ایستگاهی در منطقه جنوب شرق تهران و در مجاورت ایستگاههای میدان قیام و آهنگ که در آینده‌ای نه‌چندان دور همگی افتتاح می‌شوند تا کمک حال شهروندان ساکن این پهنه پایتخت در دسترسی به شبکه حمل و نقل ریلی باشند.

کد خبر 5145855

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو علی امام خط 7 مترو خط 6 مترو آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی 22 بهمن عراق انقلاب اسلامی ایران مترو جشنواره فیلم رشد کمیته امداد امام خمینی صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

کد خبر 849340 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • عظمت آب ورودی به تنگه زرانگوش در ایلام
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰