Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حمید مطهری در نشست خبری از دیدار برابر پیکان می گوید.
به گزارش آریا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر شرکت کرد. حمید مطهری در ابتدا گفت:
دوباره درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می‌گویم. هیچ وقت خاطره آن ها از روح و جسم ما بیرون نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازی فردا باید بگویم خودم نزدیک به سه سال مربی این تیم بودند. خیلی خوشحالم از اینکه می‌بینم جوانانی که ما آن زمان آوردیم الان در تیم پیکان بازی می‌کنند. همیشه پیکان آکادمی قوی داشته است. نمونه‌اش همین نادر محمدی که من از مقاومت آوردم و الان بهترین اوت‌انداز لیگ است.
مطهری در ادامه افزود:
البته ما خودمان بهترین دفاع لیگ را داریم و همیشه سعی کردیم سبک‌مان را به حریف دیکته کنیم. پس هیچ نگرانی از این بابت نداریم. علیرغم احترامی که برای پیکان قائلم، ولی آنها باید به تاکتیک ما فکر کنند. پیکان تیم زحمتکش و دونده‌ای است. دست‌کم گرفتن تیم‌هایی مثل پیکان تنبیه سختی را خواهد داشت و ما کادر فنی و بازیکنان به آن آگاه هستیم و می‌دانیم چطور باید از سبک بازی پیکان مراقبت کنیم.
مربی پرسپولیس گفت:
باختی که ما به آلومینیوم دادیم درس‌های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعف‌مان خیلی حرفه‌ای کار کردیم و توانستیم آنها را برطرف کنیم. در نهایت قهرمانی نیم‌فصل جزو اهداف کوتاه مدت، ولی ارزشمند ماست. مثل این می‌ماند که ما زودتر سوار آسانسور شویم و در این آسانسور با قهرمانی در نیم‌فصل، برای قهرمانی در پایان فصل دو، سه پله بالاتر از حریفان قرار می‌گیریم، اما باید حواس‌مان باشد دکمه اشتباه نزنیم، چون آن وقت رقیب‌مان ما را پایین خواهند کشید. خیلی باید باهوش و با تمرکز بالا کار کنیم و بتوانیم قهرمانی نیم‌فصل را به هواداران هدیه بدهیم و در پایان هم قهرمانی فصل که همان طبقه سی‌ام می‌شود را به هواداران تقدیم کنیم.
مربی پرسپولیس درباره راه تقابل با اوت دستی‌های پیکان گفت:
مربیان در فوتبال سبک های گوناگونی دارند که برای منِ مربی همه این سبک‌ها ارزشمند است. هر مربی ای براساس نیاز و سبک تیمی، سبک بازی خود را انتخاب می‌کند. سبک پیکان هم استفاده از توپ‌های مستقیم و جمع کردن توپ‌های سوم همراه با اوت دستی است که در این امر قابلیت داشته و از آن استفاده می‌کنند. پیکان سعی می‌کند خود را به زمین حریف بیاورد. برنامه ریزی و آنالیز کرده ایم اما تیم‌های حریف باید به بازیکنان بزرگ و تاکتیک‌های تیمی ما فکر کنند.  
مطهری درباره ابتلای محمد نوری به کرونا توضیح داد:
اولین بار است این موضوع را می‌شنوم. محمد نوری از بازیکنان باتجربه و قدیمی پرسپولیس است و برای وی همه اهالی فوتبال آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم زودتر سلامتی خود را کسب کرده و بتواند به تیم خوب پیکان کمک کند.  
مطهری درباره قطعی شدن جدایی آریا برزگر و سعید حسین‌پور از پرسپولیس گفت:
می‌دانم این روزها در فضای رسانه، مطبوعات و فضای مجازی خیلی درباره لیست مازاد صحبت می‌کنند اما به هواداران می‌گویم هیچ لیست مازادی نداریم و نخواهیم داشت اما بازیکنانی مثل سعید حسین پور درخواست جدایی داده اند. با توجه به جوان و آینده دار بودن این بازیکن، برای اینکه بیشتر بازی کرده و تجربه بیشتری کسب کند، به باشگاه گفته‌ایم با جدایی قرضی حسین پور موافقت می‌کنیم تا فصل بعد به پرسپولیس بازگردد.
مربی پرسپولیس درباره احتمال استفاده از بازیکنان جوان پرسپولیس در ادامه لیگ برتر گفت:
از سید جلال که کاپیتان و ستون تیم‌مان است تا آن جلو هر بازیکنی که با افکار تاکتیکی کادرفنی پرسپولیس کار کند و در تمرینات خود را خوب نشان بدهد استفاده می‌کنیم. فرقی ندارد این بازیکن 18 ساله باشد یا 38 ساله. بازیکنان به ویژه‌ جوان‌های ما باید در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند و همیشه باید در پرسپولیس مبارزه‌گر، سلحشور و جنگجو باشند. تا بتوانند خود را به کادرفنی تحمیل کنند. این فصا مهیا است اما باید به توانایی فنی‌شان  این امر اثبات کنند.
مطهری درباره گلزنی سید جلال حسینی در بازی‌های اخیر پرسپولیس گفت:
در دیدارهای اخیر تیم ما از لحاظ تاکتیکی خوب و فنی بازی کرد  و موقعیت‌های زیادی به وجود آورد. تا زمانی که تیمی تا این اندازه موقعیت گل ایجاد می‌کند جای نگرانی نیست. زمانی باید نگران باشیم که موقعیت ایجاد نکنیم. باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. بالاترین فرصت‌ها را در دیدار با تراکتور ایجاد کردیم و باید از آنها بهتر استفاده شود.
مطهری افزود:
باید تمرینات بیشتری بگذاریم و طراحی بهتری داشته باشیم. بچه‌ها هم باید تمرکز بالایی داشته باشند تا بتوانیم از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم. گلزنی سیدجلال در دو بازی اخیر نشان‌دهنده تقسیم کار در پرسپولیس است. از خط جلو همه شروع به دفاع تیمی می‌کنند و مدافعان هم مثل حسینی گلزنی می‌کنند. همه در قالب وحدت تاکتیکی برای پرسپولیس کار می‌کنند.
مربی پرسپولیس درباره مصدوم و محرومان این تیم مقابل پیکان گفت:
محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها مصدوم ما است که به دلیل اتفاق‌های بازی با فولاد از لحاظ ذهنی خراب و مصدوم شد. با تلاش کادر پزشکی فکر می‌کنم از هفته آینده بتواند با تیم تمرین کند.




منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمید مطهری لیست مازاد پرسپولیس مربی پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی