Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز آجا صبح امروز به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز آجا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود و ویدئو کنفرانسی با برخی از یگان‌های نداجا، صبح امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی آجا، امیر سرتیپ مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، امیر سرتیپ سپهری راد معاون هماهنگ کننده نپاجا، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و امیر سرتیپ دوم یدالله فرهادی فر معاون نیروی انسانی نزاجا حضور داشتند.
در این جشنواره از سربازان برتر و نمونه کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ شاخص با اهدای لوح و جوایز تقدیر شد و از خانواده شهید احمد مرادی از شهدای وظیفه نداجا تجلیل به عمل آمد.

 

بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش اقتدار کاویانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش اقتدار کاویانی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف