Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با ابلاغ حکمی معاون مناطق این دوره از جشنواره را منصوب کرد.


به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، سیدمجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی سجاد یعقوبی را به عنوان معاون مناطق این دوره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن حکم جدی به یعقوبی آمده است:
«نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، زمینه اعتلا و ارتقاء این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.
امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»
سجاد یعقوبی دانشجوی رشته ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان است. از جمله فعالیت‌های اجرایی وی دبیری پنجمین جشنواره دانشجویی تئاتر اردیبهشت و عضویت در انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان بوده است. او همچنین تجربه کارگردانی چندین نمایش را در کارنامه خود دارد.
شایان ذکر است بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با بخش‌های "صحنه"، " مناطق"، " تجربه‌های اجرا "، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی) , ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، نمایش رادیویی، اساتید، جشنواره‌ی جشنواره‌ها، کارگاه‌ها و درس گفتار‌ها در تهران برگزار میگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تئاتر تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی معاون مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیات داوران سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک پس از برگزاری نشست نهایی نامزد‌های دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه را معرفی کردند.

اثر رادیویی نوایی (موسیقی مقامی ایران) به تهیه‌کنندگی محمد چگنی در بخش پاسداشت زبان پارسی و اثر رادیویی مزرعه ماهی از راحله اکبری در بخش شعار سال به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک راه یافتند.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد