Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمئونه از مارکوس یورنته تمجید کرد.

دیگو سیمئونه بابت پیروزی 2-1 تیمش مقابل گرانادا بسیار خوشحال است.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، دیگو سیمئونه پس از پیروزی سخت تیمش مقابل گرانادا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص این بازی صحبت کرد. 

پیروزی؟ مهمترین اتفاق، شور و اشتیاق تیم در این بازی بود. یک سری از بازیکنانمان مثل هرموسو، کاراسکو و ورسالیکو برگشتد و عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بازی مقابل گرانادا برایمان سخت است. آن ها تیم صبوری هستند و مربی دارند که آن ها را به خوبی هدایت می کنند و هر جوری که می خواهند، بازی را مدیریت می کنند. در نیمه اول فرصت هایی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کوکه در مرکز زمین، به ما آرامش می دهد.

گل نزدن سوارز؟ ما همیشه از بازیکنانمان می خواهیم که در پست مهاجم، همکاری داشته باشند و گاهی به عنوان یک مهاجم بازی کنند؛ زیرا آن ها اولین نفر هستند که از زمین حریف، می توانند بلاک کنند و توپ گیری کنند اما لوییس، فراتر از این ها ظاهر شده و خلق موقعیت می کند و از هوشش استفاده می کند. او می داند که کجا پرس کند، رقیب را اذیت کند و شک در دفاع حریف ایجاد کند. ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم و امیدوارم هر چه سریعتر مصدومیتشان رفع شود و برگردند.

موقعیت تیم؟ شرایط تیم مثبت است و تیم در موقعیت خوبی است. تیم، هدفش را می داند؛ همیشه برای بهتر شدن سعی می کنند و من زیاده خواهی تیم را دوست دارم. این نتیجه تلاش تمام بازیکنانمان است و به اهدافمان نزدیک تر می شویم.

مصدومیت ها؟ این اتفاق جدیدی نیست و مقابل کادیز، آلاوز و ایبار هم این مشکل را داشتیم اما با موفقیت پشت سر گذاشتیم. هرموسو پس از 14 روز برگشت، کاراسکو هم همین پروسه را پشت سر گذاشت و امروز 90 دقیقه بازی کردند. ورسالیکو از همیشه بهتر بود، سائول بهتر شده بود، فلیپه در نیمه دوم خوب بود و من، این نکات مثبت را یادم می ماند. 

مارکوس یورنته؟ برای مربی ها، فتح جام ها فوق العاده است اما زمانی که با یک بازیکن کار می کنید و پیشرفت او را می بینید، هیجان بیشتری پیدا می کنید و دوست دارید که ادامه دهید. این اتفاق برای من، با دیدن گریزمان، سائول، خوانفران و... اتفاق افتاد امار چرا؟ چون بازیکنان خواستند و هرگز بیخیال نشدند. ما، مارکوس را در پست جدیدی بازی می گیریم که فضای بیشتری دارد و در این پست احساس راحتی می کند.

اخبار داغ 

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار درباره برد تیمش مقابل صنعت نفت و ناراحتی دخترش از این اتفاق گفت: خدا را شکر، دیروز هم گفتم آدم باید نسبت به هرجایی که لباسش را می‌پوشد، تعصب و تعهد داشته باشد و ما هم تمام وجودمان را برای این بازی گذاشتیم. متاسفانه بد موقعی بود و امیدوارم که وزارت نفت نگاه دیگری به این تیم داشته باشد و یک بودجه‌ای تعیین کند که این تیم به چه کنم چه کنم نیفتد. مردم مظلوم و محجوب آبادان لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. دخترم همین ظهر هم ویس فرستاده بود که "بابا تو رو خدا ببازید" باید بروم و با او منطقی صحبت کنم که جبر زمانه است و باید بازی را می‌بردیم.

او درباره صحبتش با کمالوند پی از پایان بازی گفت: آقای کمالوند از دوستان خوب من است و یک سوتفاهمی پیش آمده بود و داشتم درباره آن صحبت می‌کردم و بابت آن سوتفاهم از ایشان عذرخواهی کردم.

او درباره شرکت نکردن مسعود شجاعی، سرمربی تیم در نشست‌‌های خبری گفت: آقا مسعود دو هفته پیش که با گل‌گهر بازی داشتیم کنفرانس قبل از بازی را آمدند ولی حتما به او می‌گویم. مدلش اینگونه است و آن موقعی که بازی می‌کرد هم زیاد اهل مصاحبه و تلوزیون نبود. سعی می‌کنیم که ان‌شالله بازی‌های بعدی حتما در خدمت‌تان باشد.

دیگر خبرها

  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!