Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:32:03 GMT

۲۵ طرح در بخش اسماعیلیه اهواز به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۱۱۲

۲۵ طرح در بخش اسماعیلیه اهواز به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان اهواز در این آیین با گرامیداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه این طرح‌ها در ۲۵ روستای بخش اسماعیلیه اجرا شد، افزود: این طرح‌ها شامل ۴۷ هزار و ۹۵۷ متر مربع زیرسازی و آسفالت، ۱۱ هزار و ۶۰۶ متر مربع بهسازی معابر و اجرای جوی و جدول، ۳۵۰ متر لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی، ۳۰۰ متر نصب و اجرای پایه روشنایی و کمک به تعمیر و تجهیز هفت مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال عالمی نیسی افزود: این طرح ها با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و روستاهای فاقد دهیاری توسط فرمانداری و بخشداری اجرا شده است.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی در سه بخش مرکزی، اسماعیلیه و غیزانیه اهواز ، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، ساخت مسکن، آبرسانی، روشنایی و برق رسانی در روستاها صورت گرفت و بخش زیادی از مشکلات این مناطق برطرف شد.

عالمی نیسی ادامه داد: تلاش بر این است تا دیگر مشکلات با اولویت پیگیری و برطرف شوند.

بخشدار اسماعیلیه اهواز نیز در این آیین گفت: با اجرای این طرح‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات در این روستاها برطرف شد و با توجه به کم برخوردار بودن این منطقه، امید است که این خدمات رسانی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

الیاس نیسی افزود: ۱۳۵ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های ۱۸ روستا در بخش اسماعیلیه اهواز زیرسازی و بهسازی شده که برای آسفالت نیازمند تامین قیر رایگان از محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکل آب از مطالبات مهم روستاییان این بخش است، بر تکمیل طرح خط انتقال ۱۸ کیلومتری شرکت نفت، برای تامین آب پایدار روستاهای دهستان شمالی بخش اسماعیلیه تاکید کرد.

بخش اسماعیلیه با  ۵۲ روستا در جنوب شهرستان اهواز واقع شده است.

برچسب‌ها توسعه ایران افتتاح طرح دولت خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران افتتاح طرح دولت توسعه ایران افتتاح طرح دولت خوزستان اهواز اخبار کنکور بخش اسماعیلیه طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد