Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@03:24:08 GMT

نیمار تولد خواهرش را از دست نمی دهد / کاریکاتور

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۲۸۵

نیمار تولد خواهرش را از دست نمی دهد / کاریکاتور

باز هم تولد رافائلا و باز هم مصدومیت نیمار. 

تولد خواهر نیمار برای حرفه ستاره برزیلی خوش یمن نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ماه مارس در تقویم فوتبال معمولا زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، اما نیمار تنها یک چیز در این برهه زمانی می بیند و آن تولد خواهرش است؛ رافائلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی طی سال های اخیر از یک الگوی مشخص در این هفته پیروی کرده. تولد رافائلا روز 11 مارس است و از فصل 2014/15 تا به امروز نیمار برای بازی های این بازه زمانی اغلب مصدوم و گاهی هم محروم بوده و امسال هم استثنا نیست.این ماجرا برای عمر مومنی تبدیل به یک سوژه جدید شده است.

نیمار جشن تولد خواهرش را از دست نمی دهد!

 

اخبار داغ 

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی در این مراسم با اشاره به لزوم پیوند کودکان با طبیعت و آموزش‌های لازم جهت حفظ منابع زیستی اظهار کرد: اینکه در بدو تولد، با کاشت نهال پیوندی بین کودکان با طبیعت برقرار می‌کنیم سبب خواهد شد که یک تعلق خاطر، انس و یک رشته پیوند بین نوزادان و درخت‌های جدیدمان برقرار شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال مستحکم‌تر کردن این پیوند هستیم، ادامه داد: امید داریم که این نوزادان هم به شهرشان، هم به طبیعت و هم محیط زیست تعلق خاطر بیشتری داشته باشند و از سوی دیگر نشانه وجود مبارکشان در یک نقطه‌ای از این شهر، به طور دایمی و شناسنامه دار حک شده باشد.

وی با اظهارامیدواری از اینکه تک تک نوزادان، آینده بسیار درخشان و سبز و پر از رویش و شکوفایی و داشته باشند، یادآورشد: این پویش ویژه نوزادان متولد دی ماه ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۳ است که به صورت محله‌ای و ناحیه‌ای در شهر تهران برگزار شد. در این پویش به رسم یادبود با حضور خانواده‌های نوزادان و مادر بزرگ محله و فعالان حوزه جمعیت به نام نوزادان، نهالی غرس شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!