Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، منصور جمشیدی عصر روز شنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: جریمه ۱۰ میلیون ریالی شامل خودروهایی می‌شود که به شهرهای قرمز ورود و خروج داشته و یا در ساعت ۲۱ تا چهار صبح تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برابر مصوبات نشست استانی ستاد مدیریت کرونا، اعمال قانون و کنترل ما با شدت بیشتری انجام می‌شود افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد خودروها در تمامی شهرهای خوزستان ممنوع است و مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در این ساعت تردد نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج خودروها از شهرهای قرمز به دیگر شهرها ممنوع است و ماموران ما و دوربین‌های جاده‌ای برابر قانون این خودروها را جریمه کرده و روزانه این جرایم توسط پیامک به آنها ارسال خواهد شد. البته آن دسته از رانندگانی که خودرو خریداری کرده ولی سند به نام مالک قبلی است، پیام برای آنها ارسال نمی‌شود.

وی افزود: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم فاصله  اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم بیشتر رعایت شود تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

جمشیدی ادامه داد: روزانه برای بیش از ۲ هزار خودرو در خوزستان اعمال قانون می‌شود که امیدواریم در روزهای آینده با کمتر شدن ترددها، شاهد کاهش این آمار باشیم.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که وضعیت هشدار دهنده‌ای است.

پربیننده ترین دورهمی بهاره رهنما و دوستانش +عکس جزییات تصویری از لحظه ترور شهید فخری‌زاده دریافتی معلمان از فروردین ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد عکس زیرخاکی از برزو ارجمند با میناوند و جمشیدی پیش بینی اعتبار رتبه بندی معلمان در بودجه۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوزستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ محمود شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : با دوربین‌های هوشمند جاده‌ای علاوه بر ثبت سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه ، میانگین سرعت آنان نیز از لحظه عبور از یک دوربین تا دوربین بعدی به صورت هوشمند ارزیابی می شود.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: با توجه به مشخص بودن فاصله دوربین‌ها با یکدیگر، مدت زمانی که برابر سرعت مجاز هر معبر باید بین دو دوربین طی شود به صورت هوشمند محاسبه و اگر کمتر از این زمان مسافت طی شده باشد به عنوان سرعت غیر مجاز احصاء و اعمال قانون انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه گلستان افزود : بر خلاف تصور برخی که معیار را فقط سرعت لحظه عبور از مقابل دوربین‌ها می‌دانند باید تذکر داد که اگر در فاصله بین آنها سرعت مجاز رعایت نگردد، رانندگان مرتکب تخلف سرعت غیر مجاز شده‌اند و به صورت هوشمند اعمال قانون خواهند شد.

 وی ادامه داد : در موارد بسیاری رانندگان بدون توجه به این قابلیت دوربین‌ها سرعت میانگین را رعایت نمی کنند و پس از اعمال قانون گمان می‌کنند که اشتباهی رخ داده است .

سرهنگ شهرکی با بیان اینکه سرعت غیر مجاز همواره عاملی مرگبار در تصادفات است افزود: چنانچه سرعت لحظه‌ای و یا میانگین وسایل نقلیه بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت باشد، آن خودرو علاوه بر اعمال قانون، به صورت سیستمی توقیف و در هر نقطه‌ای از کشور به پارکینگ منتقل می شود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران