Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ یک الحشد الشعبی روز شنبه از ناسپاسی برخی سیاستمداران از عملیات دلیرانه رزمندگان الحشد الشعبی در برابر داعش در استان دیالی در شرق عراق(مجاورت مرز با ایران) انتقاد کرد و آن را ناشی از نادانی آنها نسبت به عملیات نظامی دانست.

«ابوالحر البصری» در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه  عملیات ضد تروریسم رزمندگان الحشد الشعبی در دیالی را شبیه یک معجزه خواند و گفت: «کسانی که روی کرسی‌های حکومت نشسته‌اند، از میدان جنگ دور هستند و منطق و زبان جنگ را نمی‌فهمند، زیرا عملیات‌های الحشد الشعبی در استان دیالی در روستاها و مناطق کوهستانی ناهموار  صعب العبور  انجام می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: «این مناطق نیاز به نیروهای زیاد و تجهیزات پیشرفته دارد؛ علاوه بر اینکه نیروهای آمریکایی تحت عنوان ائتلاف بین المللی برای نیروهای الحشد الشعبی مزاحمت و دردسر ایجاد می‌کنند».

این فرمانده الحشد الشعبی درباره دشواری‌های عملیات‌های الحشد الشعبی در دیالی گفت: «الحشد الشعبی  در حال انجام عملیات بزرگی در دیالی است، اما به دلیل اینکه امکان ورود به شهرها برای مبارزه با بقایای عناصر داعش وجود ندارد و از سوی دیگر  به دلیل وجود جاسوس‌هایی که اطلاعاتی را به باندهای تروریستی داعش می‌رسانند، کار دشوار است».

البصری افزود: «متاسفانه شاهدیم که تلاش‌های رزمندگان الحشد برای انجام برخی عملیات‌ها علیه تروریسم در الحشد الشعبی با اتهام زنی و دروغ‌پراکنی برخی سیاسیون همراه است که هیچ واقعیت ندارد و همین خود پوششی برای ادامه جرایم تروریست‌ها در دیالی محسوب می‌شود».

نیروهای الحشد الشعبی طی هفته‌های اخیر  تعقیب و گریز تروریست‌ها و درگیری با آنها  را در دیالی شدت بخشیدند و نیروهای ارتش نیز به همراهی این نیروها آمده‌اند و در حال گشت‌زنی در منطقه هستند.

پنج نفر از نیروهای الحشد الشعبی در درگیری چند روز پیش این نیروها با تروریست‌های داعش در منطقه نفط خانه دیالی به شهادت رسیدند. 

نیروهای الحشد الشعبی طی یک سال اخیر  نقش مهم و تاثیرگذاری در دفع حملات بقایای عناصر داعش در استان‌های عراق و به خصوص در استان دیالی در شرق عراق داشتند.

تروریست‌های داعش در مناطق شرق دیالی برای ادامه فعالیت خود، به طور مستمر مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: الحشد الشعبی داعش عراق داعش الحشد الشعبی استان دیالی نیروهای الحشد الشعبی الحشد الشعبی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا