Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلال احمر ایران از اعزام ۴۵ نیروی امدادی از خراسان رضوی به گمرک افغانستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی آتش سوزی گمرک اسلام قلعه افغانستان در ۲ کیلومتری گمرک دوغارون در ساعت ۱۲ امروز شنبه ۲۵ بهمن، ۵۰۰ نفر دچار سانحه شدند و تا ساعت ۲۱:۲۲ امشب ۸ نفر به مرکز درمانی هرات افغانستان منتقل شدند و ۳ مرد به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان ایران مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای پوشش امدادی این عملیات ۴۵ امدادگر در قالب ۷ تیم با ۸ خودروی امدادی، اتوبوس و سواری به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسه ستاد فرماندهی عملیات، هماهنگی های لازم با هنگ های مرزی برای تخلیه اضطراری ۲ هزار خودرو و ورود به دوغارون انجام شد. ۲۴ خودروی آتش نشان به خاک افغانستان برای انجام عملیات اطفای حریق وارد شدند. بیمارستان های تایباد، فریمان، تربت جام، خواف و مشهد برای پذیرش مجروحان احتمالی آماده باش شدند.

همچنین سخنگوی استاندار هرات افغانستان گفت: آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه و مرز دوغارون نزدیکی مرز ایران و افغانستان با رسیدن خودروهای آتش نشانی از ایران مهار شده اما خسارات بزرگی بر جای گذاشته است. حدود 500 تانکر نفت و گاز در این حادثه در آتش سوخته است اما به گفته وی میزان دقیق آن روشن نیست و نمی خواهد، پیش از تحقیقات و بدست آوردن آمار درست اظهار نظر کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انفجار حوادث آتش سوزی در مرز ایران و افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز