Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@12:02:11 GMT

شهاب سنگ تقلبی در حیاط مدرسه خبرساز شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۰۴۵

شهاب سنگ تقلبی در حیاط مدرسه خبرساز شد!

انتشار تصاویر مربوط به تکلیف دانش آموزان مدرسه ای در استرالیا توجه کابران شبکه های اجتماعی در جهان را به خود جلب کرد.

به گزارش شریان نیوز،انتشار تصاویری از یک سنگ بزرگ در حیاط مدرسه‌ای در استرالیا به یکی از تصاویری خبرساز در فضای مجازی تبدیل شد. در حالی که پس از انتشار این تصاویر، ادعا شده که آن‌ها مربوط به سقوط یک شهاب سنگ در حیاط مدرسه است، ولی مدتی بعد مشخص شد که این ادعا درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتشار این تصاویر حتی کارشناسان کنجکاو ناسا را به تحقیق در مورد آن واداشت تا جایی که یکی از کارشناسان ناسا برای بررسی صحت و سقم ادعای مطرح شده با مدیر مدرسه تماس گرفت.

«مارک آلن»، مدیر مدرسه دولتی در مالاندا کوئینزلند در گفتگو با ۷NEWS گفت: «از سراسر جهان در مورد این تصاویر با ما تماس گرفتند. حتی یکی از کارسناسان ناسا با ما تماس گرفت تا گزارشی را برای مرکز فضایی کندی تهیه کند.»

انتشار این تصاویر در حالی خبرساز شد که بنا به گفته مدیر مدرسه مالاندا این سنگ سوخته جزئی از تکالیف درسی دانش آموزان بود. بنا به گفته آلن دانش آموزان وظیفه داشتند در این تکلیف گزارشی در مورد فرود یک شهاب سنگ، مصاحبه با شاهدان عینی و خدمات اضطراری ارائه شده تهیه کنند.

 

آلن با اشاره به اینکه فکر نمی‌کرد این تصاویر به این اندازه در فضای مجازی سر و صدا کند، گفت: این تکلیف کمی سرگرم کننده بود، اما هیجان ایجاد شده برای آن نیز بسیار جالب‌تر بود. اینجا شهری کوچک است و ما انتظار نداشتیم این تصاویر به این اندازه داغ شوند.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم ظهر چهارشنبه زنگ سپاس معلم با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، علی فیض بخش معاون فرماندار شفت، نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در مدرسه شهید زبانبر شهر شفت نواخته شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در جمع دانش آموزان و معلمان این مدرسه با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: شأن و منزلت معلمان بلند است، آن‌قدر بلند که وصفش در کلمات نمی‌گنجد، آنان ناجیان و قهرمانان یک ملت هستند.

وی در این مراسم به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت پرداخت و افزود: آسایش و آرامش جامعه در گرو تربیت نسل آینده است

نقدی با اشاره به اینکه معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند. گفت: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از معلمان مدرسه شهید زبانبر به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094105

دیگر خبرها

  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • ژاکت مدیر بایرن خبرساز شد: بیش از ۳۰ سال قدمت!
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!